Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Ben je er nog niet af Xan, hup naar bed jij, je moet morgen werken
xan schreef:winnitou schreef:Ben je er nog niet af Xan, hup naar bed jij, je moet morgen werken
Erg hè, wil gewoon niets missen![]()
Moet even de blz onthouden, kan ik morgen op mijn werk de rest weer lezen.

xan schreef:winnitou schreef:Ben je er nog niet af Xan, hup naar bed jij, je moet morgen werken
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Leuk!!! Wat heb je allemaal gekocht?Hè hè, ben er doorheen!!
Ik ben vandaag naar Ooteman geweest, die had uitverkoop. Ik moest eerst een uur in de rij staan voordat ik naar binnen kon, vervolgens mijn slag geslagen en toen weer een half uur in de rij voor de kassa pfffff. Daarna nog naar Valentino........ was pas 18.00 thuis.
Leuk dat filmen bij Veldt.
. Daar gaat m'n filmcarriere
. xan schreef:winnitou schreef:Ben je er nog niet af Xan, hup naar bed jij, je moet morgen werken
LIQUITA schreef:Heb nog even m'n mail gecheckt, maar niks hoor. Daar gaat m'n filmcarriere
.
Tytje schreef:Oeps....toch een duur uitverkoopje.LIQUITA schreef:Leuk!!! Wat heb je allemaal gekocht?
Ik had eigenlijk niet zoveel nodig, maar ja als ik daar dan toch ben. Het viel mee: een Kieffer hoofdstel, een waterdichte voor of najaars deken, een vest en een bit.
Een meeting, vandaar dat gekkenhuis. Vervolgens maak ik nog schade aan Michaels auto, was heel blij met mij.
Hey Ate...... alles ok?
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Heb nog even m'n mail gecheckt, maar niks hoor. Daar gaat m'n filmcarriere
.
Ik wil je wel filmen hoor Liquita
winnitou schreef:Komt het dan ook op TV? Wil natuurlijk wel bekend wordenLIQUITA schreef:Heb nog even m'n mail gecheckt, maar niks hoor. Daar gaat m'n filmcarriere
.
Ik wil je wel filmen hoor Liquita
.

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Komt het dan ook op TV? Wil natuurlijk wel bekend worden
Ik wil je wel filmen hoor Liquita.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Komt het dan ook op TV? Wil natuurlijk wel bekend wordenIk wil je wel filmen hoor Liquita.

Tytje schreef:Wie doen er eigenlijk mee op de eerste officiële wedstrijd bij Veldt?
ATE schreef:Sorry, ik kan je morgen niet helpen, heb het veels te drukheb vandaag schuur geruimt. morgen komt het grof vvuil nou is een aardige berg .en dan moet ik de ander schuur nog doen en de zolder
meelen schreef:En dan wint Winnitou de cheque voor het leukste filmpje van het jaar. (hoeft Ron ook niet meer te sponsoren)
LIQUITA schreef:ATE schreef:Sorry, ik kan je morgen niet helpen, heb het veels te drukheb vandaag schuur geruimt. morgen komt het grof vvuil nou is een aardige berg .en dan moet ik de ander schuur nog doen en de zolder

winnitou schreef:meelen schreef:En dan wint Winnitou de cheque voor het leukste filmpje van het jaar. (hoeft Ron ook niet meer te sponsoren)
In gemeenschap van goederen getrouwd????