Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maar ja over een half uurtje helaas Ik hou van Holland
, dus dan moet Guido Weijers toch wijken
. 
(Wat klinkt dat lekker ziekenhuisachtig)

.
Zat in het kerstpaket maar als we die milijoen hebben gewonnen dan hebben we dat waarschijnlijk pas door als er maar herhaald blijft worden dat het winnende lot nog steeds niet gevonden is en wij dan toch maar even een kijkje nemen 
..
.. Hoogstens een nieuwe tv maar meer ook niet
, maar we hebben een half lot
paix schreef:laat me raden 1
paix schreef:Doe dat..
Als we die milijoen zouden winnen dan veranderd er hier thuis toch niks dus voor mij maakt het niet uit.. Hoogstens een nieuwe tv maar meer ook niet
! 
. Degene die de hoofdprijs had gewonnen had een half lot
, dan baal je ook dat je toch niet gewoon een heel lot hebt gekocht... Dan had je 25 miljoen in plaats van 12,5
. Maar ja andere mensen zullen m dankbaar zijn want het geld is wel verdeeld over andere loten (helaas niet over die van mij....).
. Ik had al een leuke gevonden bij www.boertjes.nl, makelaar die ook paardenobjecten heeft
. En natuurlijk had ik dan mijn paard (of paarden
) gekocht
. Owww en ik had mijn costumized mini ook al klaar staan om te kopen, die was maar 40.000 euro
. Maar weet ook zeker dat ik zo ongeveer de helft aan een goed doel zou geven
.
. Eentje kreeg ik zo thuis gestuurd en daar kon ik niet eens bij kiezen en die ander heb ik gezegt dat het niet uitmaakte dus kreeg er gewoon een. Maar het vertrouwen in de 1 was niet slecht, uiteindelijk is de 25 miljoen wel op een lot gevallen met het eindcijfer 1, alleen de rest klopte helaas niet
. evdpanne schreef:Maar als ik die 25 miljoen had gewonnen had ik wel een ander huis gekocht hoor. Ik had al een leuke gevonden bij http://www.boertjes.nl, makelaar die ook paardenobjecten heeft
. En natuurlijk had ik dan mijn paard (of paarden
) gekocht
. Owww en ik had mijn costumized mini ook al klaar staan om te kopen, die was maar 40.000 euro
. Maar weet ook zeker dat ik zo ongeveer de helft aan een goed doel zou geven
.