) en volgens mij heeft hij het best wel druk gehad! Veel animo iig bij zijn winkel.
) en volgens mij heeft hij het best wel druk gehad! Veel animo iig bij zijn winkel. En het niveau bij alle onderdelen lag idd erg hoog. Mensen hebben echt de afgelopen jaren ontzettend veel geleerd.
Het was een erg leuke dag, Evelien heeft volgens mij best wel in de rats gezeten omdat het regende, maar dat heeft de pret bij niemand mogen drukken. En een alve dag speakeren was best te doen, zo zou het de volgende keer ook weer kunnen gaan.

Geplaatst: 13-07-09 11:25
               Geplaatst: 13-07-09 11:25				         

dan moet je af en toe 'vroeg op tuk'.....
  dan moet je af en toe 'vroeg op tuk'.....                                                          

... Sorry Kim...
 ... Sorry Kim...                                                          
                                                          of ze zijn idd in slaap gevallen
 of ze zijn idd in slaap gevallen   .....en wie zijn weer de diehards...... Juist!
 .....en wie zijn weer de diehards...... Juist!                                                          
                                                          gelukkig mag ze morgen weer aanwezig zijn
 gelukkig mag ze morgen weer aanwezig zijn