. Is heeeel duidelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is heeeel duidelijk
. Hij doet precies wat je van m vraagt... Dus zolang jij het goed doet, doet ie het wel...
. In de galop gaat ie zelf zijn eigen plekje wel zoeken als ie geen ruimte meer heeft
.
. al vind ik iets doen ook wel leuk
, als het paard toch alles goed doet en jij bent alleen een meelifter daar wordt je ook niet echt blij van.... 
evdpanne schreef:Lando is saai he om op te rijden. Hij doet precies wat je van m vraagt... Dus zolang jij het goed doet, doet ie het wel...

. een beetje een uitdaging is wel leuk
.
. 

) Dan ziet het er eigenlijk maar gevaarlijk uit! In dat rijtje, eentje weigert, ander klettert bijna op zijn voorganger, paard gooit balk eraf, paard erachter kan niet meer remmen, springt bijna op de balk. Ik vind het helemaal niets 
)
. heb je aan het eind eindelijk door waar de knopjes zitten en dan rijd je de komende weken dr niet meer op....
ik vind het echt heerlijk!!

De ligfietser reageerde heel prettig, maar helaas kwam er een jongetje langscrossen op z'n fietsje, tussen onsdoor (hij reed Mazzel zowat aan)
Maar goed, pony was braaf. 

Avond ook trouwens.