Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Maar eh.. Iris.. wat is er met je moeder gebeurd?
En nu is mijn moeders duim gebroken! Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Maar eh.. Iris.. wat is er met je moeder gebeurd?
Ze was aan het rijden in de buitenbak met Valentino, en opgegeven moment gingen ze trailers in- uit laden, en dat vond hij eng. maar het kwam denk ik ook een beetje door inca, want die vond het ook heel eng.
Maar daardoor is hij dus omhoog gekomen (stijgeren.) En dat ging 1 keer goed, maar de 2de keer is hij achterover geklaptEn nu is mijn moeders duim gebroken!
Valentino heeft zichtbaar nergens last van, maar we zullen het morgen wel zien!
Wie was eerste bij de eigen paarden??
hoorde er niet, maar ik ben gewend dat het bij msn wat anders is) Manon_S schreef:Daan met Odin volgens mij is eerste.
Karen met Sterretje 2de !
!
Iriis_ schreef:Jaa echt jammer dat je er niet was!
Ik heb je profiel trouwens af (A) Zal ik hem PM'en ?
)
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Jaa echt jammer dat je er niet was!
Ik heb je profiel trouwens af (A) Zal ik hem PM'en ?
HOe moet ik hem er dan opzetten?? Kun jij dat niet doen? (A)
Pm ik wel effies mijn wachtwoord, ik ga er wel van uit dat je er niks mee doet(en ik zou ook niet echt weten wat je er me zou moeten doen..)
Netjes van karen..

Iriis_ schreef:MAMA IS THUIS
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:MAMA IS THUIS
Hoest met haar ?!
(dat word veel op de manege zijn.. Kan ik der eigenlijk bij hebben ivm. school..
) Hoop dat we iemand kunnen vinden die een beetje wil mee rijde
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:
Hoest met haar ?!
Goedd, ze is heel vrolijk, maar ze heeft ook wel een vette verdoving nu.
Maar ze is iig niet bang gewroden, en dat is toch wel een grooooot voordeel!
Ze mag alleen 6 weken niet meer rijden(dat word veel op de manege zijn.. Kan ik der eigenlijk bij hebben ivm. school..
) Hoop dat we iemand kunnen vinden die een beetje wil mee rijde