Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Az staat ook tijdelijk op Panpushout! Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Gister op vreemd terrein geweest met Djerkie! Ging super. Was helemaal niet echt bijzonder eigenlijk haha. Woensdag was hij zo fris dat we hem gister wilden longeren. Maar hij was gister weer heel rustig! Raar paard![]()
Het was een praktijk les voor ROC'ers dus ik had ergens al gehoopt dat mijn lesgeefster er ook zou zijn. Had zaterdag al gezet dat ik erheen zou gaan. Maar ze had de link niet gelegd. Ze was er gister dus ook! Haha echt suuuper handig, want ik heb een hoop geleerd over Djerkoh, zijn bouw/ scheefheid en zadel. En zij was erbij! Dus dat is echt heel handig!
Hahaha vreemd is dat he! Gelukkig ging het fijn, en kon je lesgever hem ook zien en beoordelen!
Waar was het?
Melanie_B schreef:@ Iris, haha brave Djerk! Wel interessant en goed dat je lesgeefster er was! Kun je toch weer een hoop van leren!! Wanneer krijgen we rijfotos
@ Kirsten, leuk paard om te zien! Ging het goed?!
@ Nadien, heb je een foto?!
Marjolein29 schreef:Wat gaaf dat Azra zo goed gaat! Blijft een heel mooi paard.
Waarom staat ze tijdelijk bij Pampushout?
Ze staat tijdelijk hier voor de winter periode zodatze goed getraind kan worden.

Pupsel is echt gegroeid joh!!

En dan lekker fanatiek starten! Gaat vast een stuk beter! Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Oh daar! Ja daar ben ik vaak geweest voor de ruitersportzaak en volgens mij een keer de zitcompetitie.
Leuke plek!
Nee dat is weer een andere zaak in NijkerkWaar we toen voor de zitcompetitie zijn geweest. Dit is echt een winkel en geen manege ofzo