Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Het lijkt mij ook leuk dat ider overzich zelf opschrijft hoe r voor eerst met paarden in contact is gekomen eerste les of iets.
Kom je ook wat meer overelkaar te weten. Of hoe je op het punt bent gekomen eigenpaard te nemen.
Of je leukste paarden ervaring.
Klinkt misschien stom maar vind ik altijd wel leuk om te lezen :p
en op een gegeven moment (lijkt mij), als je hoger rijd, kom je jezelf toch een keer tegen... Heb zelf ook wel eens geschreven toen mijn nicht jury was, dat vond ik ook erg intressant!! Dan kan je goed het verschil zien, tussen iets wat een 6 of 7 waard is Romana01 schreef:Gaan we dit nog doen??Citaat:Het lijkt mij ook leuk dat ider overzich zelf opschrijft hoe r voor eerst met paarden in contact is gekomen eerste les of iets.
Kom je ook wat meer overelkaar te weten. Of hoe je op het punt bent gekomen eigenpaard te nemen.
Of je leukste paarden ervaring.
Klinkt misschien stom maar vind ik altijd wel leuk om te lezen :p
Romana01 schreef:@Noortje: maar het lijkt me ook voor je zelf fijner, als je weet dat je het gewoon goed beheerst, ik ga ook niet graag een proefwerk in, die ik maar half heb voorbereiden op een gegeven moment (lijkt mij), als je hoger rijd, kom je jezelf toch een keer tegen... Heb zelf ook wel eens geschreven toen mijn nicht jury was, dat vond ik ook erg intressant!! Dan kan je goed het verschil zien, tussen iets wat een 6 of 7 waard is