Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 00:22

Nicole1995 schreef:
Hahhaha,fout!!!Is een groen shirt hihihi!!!!
Lekker flauw!!!!Ik sta in het midden :)* :evaw:

vandaar ook dat het groenrijk heet, anders hadden ze het wel geelrijk genoemd...
ik dacht dat je blond was en lang haar, ben je toch in korte tijd erg veranderd...

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:31

winnitou schreef:
Nicole1995 veel plezier met de grote opening!

Dank je wel Winn! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:33

winnitou schreef:
heb een heel eind moeten bij lezen.. iedere avond dacht ik wel ... ik vergeet iets... en nu weet ik wat het was... even op bokt te lezen... gek dat het na een maand van hard werken/leren zo snel uit mijn systeem is gegaan om hier even langs te komen.

Er is hier ook niet zo heel veel meer te lezen hoor Winn,je bent zo bij :D
Soms post ik bijna niks meer en lees zo af maar.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:36

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

vandaar ook dat het groenrijk heet, anders hadden ze het wel geelrijk genoemd...
ik dacht dat je blond was en lang haar, ben je toch in korte tijd erg veranderd...

Ik sta in de tweede rij van onder en dan de 5e van links iets uit het midden dat dan weer wel uhh sorry!! :o Ben iets bruiner geverfd Winn haha.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 01:30

Nicole1995 schreef:

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Ik sta in de tweede rij van onder en dan de 5e van links iets uit het midden dat dan weer wel uhh sorry!! :o Ben iets bruiner geverfd Winn haha.

Had je wel al gevonden op de foto hoor Nicole!

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 01:31

Zit nog even lekker bij te komen van mijn late dienst. We hebben het aardig druk gehad... begin er ook steeds beter in te komen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 01:42

Kreeg vandaag van een collega 5 paar extra (politie) sokken,, had ze voor me besteld, krijg pas na een jaar budget om zelf te bestellen en deze sokken zitten erg lekker, Hadden het er over gehad vorige week, komt ze vanavond aan met de sokken, Lief he! Ik zit voorlopig met warme voeten...

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 07:57

winnitou schreef:
Kreeg vandaag van een collega 5 paar extra (politie) sokken,, had ze voor me besteld, krijg pas na een jaar budget om zelf te bestellen en deze sokken zitten erg lekker, Hadden het er over gehad vorige week, komt ze vanavond aan met de sokken, Lief he! Ik zit voorlopig met warme voeten...

Dat is zeker erg lief,en dat betekent ook dat ze je erg waarderen Winn en dat is ook heel leuk om te merken toch?

Gisteravond was erg gezellig met de opening,ingaang allemaal versierd met ballonnen groen/wit.Rode loper ligt uit catering bedrijf bij de ingang met een heerlijk drankje ga zo nog vragen wat het was :o parkeer terrein stond helemaal afgeladen.En vandaag,morgen en zondag...word het werken werken :D heb er heel veel zin in!Het is echt prachtig geworden een hele luxe uitstraling heeft het allemaal.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 01:01

Vandaag mijn eerste dienst helemaal zelfstandig gedraaid, dus zonder iemand die meeluisterd. Eigenlijk veel ontspannender werken dan met iemand die meeluisterd en over je schouder meekijkt. Heb er een goed gevoel over.
Hadden het lekker druk, maar wel zo dat er tijd was om de boel te verwerken. De ideale baan voor degene die wil weten wat er allemaal gebeurd in de buurt, bv waarom de heli rondvliegt. Veel mensen gingen hierover bellen, bezorgdheid of toch nieuwsgierigheid/sensatiebelust.... Maar ook die telefoontjes horen er bij....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 01:02

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Dat is zeker erg lief,en dat betekent ook dat ze je erg waarderen Winn en dat is ook heel leuk om te merken toch?

Gisteravond was erg gezellig met de opening,ingaang allemaal versierd met ballonnen groen/wit.Rode loper ligt uit catering bedrijf bij de ingang met een heerlijk drankje ga zo nog vragen wat het was :o parkeer terrein stond helemaal afgeladen.En vandaag,morgen en zondag...word het werken werken :D heb er heel veel zin in!Het is echt prachtig geworden een hele luxe uitstraling heeft het allemaal.

Ja is zeker leuk.

Sterkte dit weekend met je werk,, hoop dat je zondag nog voeten overhebt!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 01:05

ga mijn bed in duiken want rowan wordt morgenochtend om half zeven gebracht (ja in de ochtend).

Daarna naar het voetbalveld waar Rowan 2 wedstrijden moet keepen (gelukkig wel beiden in de Zaanstreek) en daarna naar de camping om weer verder te gaan met klusjes. Zondag de voortent opzetten (dus duim dat het redelijk weer wordt)
en maandagochtend weer om 7 uur beginnen. Begin te verlangen naar een dagje om uit te slapen maar die zit er voorlopig nog niet aan te komen, misschien volgende week zaterdag of zondag... (als Rowan dan ook maar uitslaapt en me niet wakker gaat maken_

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 08:19

Ook voor jou Winn,haha ook geen voeten meer over haha na deze dag.

Was gister onwijs druk!!!Half 10 open en om 8 uur al mensen voor de deur!!!Tot ongeveer 1 uur s`middags is onze bedrijfsleider bezig geweest met dingetjes nog regelen die toch nog niet helemaal lekker liepen.Bonprinter,1 lopende band die niet meer wilde ze gaan automatisch en geen voetpendaal meer.En van alle andere afdelingen ook nog dingetjes maar daarna gingen we super!!!Heel erg leuk gewerkt heel veel complimentjes gehad,klant die meteen door naar de kassa`s liep om ons eerst een doos met chocola te geven erg leuk.Grote taart boven in de kantine.Bloemenshop en de dierenafdelingen liepen meteen super dat is nieuw dat hadden we niet op de oude lokatie.Ga zo weer richting Velserbroek tot laters!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:07

En weer een super drukke dag gehad!!Me bedje in en morgen weer er tegen aan!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 10:36

vanmiddag mag ik ook werken hopelijk is het druk dat werkt het leukste

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 10:55

ATE schreef:

Vind ik ook hoor Ate!!ff rijen wegwerken bij de kassa`s :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 14:25

ATE schreef:

Ik was gister bij je in de zaak, ik zocht je nog, maar helaas.
Vandaag gaan we niet heen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 14:26

Leuk, volgend weekend starten we met een aantal van stal bij de Paardenhof.
Rona, Brenda, Mandy en ik.
Het zou leuk zijn als we een beetje qua tijd bij elkaar zitten, kun je ook nog even kijken
bij de ander.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:03

Nicole1995 schreef:
ATE schreef:

Vind ik ook hoor Ate!!ff rijen wegwerken bij de kassa`s :D

Nou zeg, en rijen stonden er.
Wat heb je dan toch altijd vervelende aso's die voor willen kruipen en lopen te zeiken over de drukte.
Dat WEET je toch van te voren lijkt mij.
Verders een geweldig mooie/leuke winkel hoor Linde.
Lekker ruim, leuke tutteldingen/ hebbedingetjes.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:21

Leuk Meelen dat Ron en jij langs kwamen hahha.Het was dat Ron me naam zei hoor hahha!En ik heb je nog aan staan kijken ook hihi waarschijnlijk zo druk bezig!Leuk dat jullie het mooi vonden,was vandaag ook weer lekkerd ruk.Binnen 5 minuten stond het parkeerterrein helemaal vol en op de weg ook weer.Ja zeikerds heb je er altijd weer tussen zitten kom dan over 2 weken dan heb je de openingsdrukte niet maar ja zijn toch nieuwsgierig denk ik.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:25

heb lekker gewerkt was niet echt heel druk maar toch lekker om goed door te draaien
mensen hebben nu door dat we ook op zondag open zijn wel jammer dat het daardoor door de week weer stiller is maar ja je kan maar een keer je geld uitgeven

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:13

ATE schreef:
heb lekker gewerkt was niet echt heel druk maar toch lekker om goed door te draaien
mensen hebben nu door dat we ook op zondag open zijn wel jammer dat het daardoor door de week weer stiller is maar ja je kan maar een keer je geld uitgeven

Dat is wel idd wat je vaak gaat zien,ze winkelen meer verspreid door de week heen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:15

Morgen eerst naar Col die heb ik ook 3 dagen niet gezien,ff lekker worteltjes mee voor haar.Stal doen en ff rijden ne s`middags nog werken.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:29

Nicole1995 schreef:
Morgen eerst naar Col die heb ik ook 3 dagen niet gezien,ff lekker worteltjes mee voor haar.Stal doen en ff rijden ne s`middags nog werken.

lekker hoor ff plezier met je knol geniet ervan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:39

Rowan heeft zaterdag zijn duim gebroken, heeft de wedstrijd uitgekeeped en daarna nog een wedstrijd gespeeld in het veld omdat het keepen niet echt ging meer. Had zijn duim wel ingetaped. Vanmorgen naar de huisarts, rontgenfoto, eerstehulp, gipskamer.... en zo waren we een paar uur verder. (en dat allemaal tijdens werktijd)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:11

[quote="winnitou"]Rowan heeft zaterdag zijn duim gebroken, heeft de wedstrijd uitgekeeped en daarna nog een wedstrijd gespeeld in het veld omdat het keepen niet echt ging meer. Had zijn duim wel ingetaped. Vanmorgen naar de huisarts, rontgenfoto, eerstehulp, gipskamer.... en zo waren we een paar uur verder. (en dat allemaal tijdens werktijd)[/quot

Toch wel geboken Winn,ja de foto op facebook zag er ook niet echt goed uit .Bale voor Rowan hoor,Sterkte