balen, geen hyves meer! Krijgen we er hier nog meer te zien?
loveseben
Geplaatst: 06-11-11 19:39
Haha Vanes toch, zeg dan ook je hyves niet op Zal ze vanavond anders wel even op Eep zijn fotoalbum zetten Ik heb er namelijk 105 op hyves staan, kan ik niet allemaal hier neer zetten
loveseben
Geplaatst: 06-11-11 20:18
Sorry Nes, ik krijg ze nog niet op mijn album Foto's zijn te klein, dus moet nog effe wachten op de originele Zal ze ook wel effe op facebook zetten dat heb je wel toch?
gadsiedarrie, filmpje is inderdaad erg naar om te zien
__Melis__
Geplaatst: 06-11-11 21:50
Jaa, ik ben vandaag bij Preesje op visite geweest! Het was erg gezellig en leuk om Prees weer te zien en ontmoeten Het gaat onwijs goed met haar (op kleine blessure na dan) en ze heeft het super! Omdat ze toch niks mag, hebben we lekker getut, knotjes gemaakt en foto's gemaakt!
Melis: ze ziet er goed uit! Die staart is echt goed gegroeid! Mooi hoor!
Sya: geen idee of het kans van slagen heeft, maar denk dat als je daar staat bij zo'n situatie dat je toch iets wilt proberen..
Vind het ook een naar gebeuren met dat paard.. Zo traumatisch voor iedereen die er live bij was.. en natuurlijk voor ruiter en verzorgers van het paarden! Hij heeft in ieder geval alles gegeven tot het laatste moment!
Iemand nog interesse in anky pads? Cliche is er allergisch voor en krijg er bulten van... Heb een gele, en 3 verschillende kleuren blauw... Zal vanavond fotos maken.