Paardjes zijn vandaag verhuist, en wat waren ze blij! Straks maar weer even bij ze kijken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ze worden uitgemest (elke dag in plaats van een keer in de week) worden buiten gezet en binnen gehaald (zonder er extra voor te moeten betalen) krijgen veeeeeel meer ruwvoer
.
Hebben jullie wel een goede buitenbaan om in te rijden? Of anders lekker buitenrijden?
. En de Bernisse is nu ook op 10 min stappen, dus dat is ook fijn! Kan ik ook wat vaker een rondje buiten doen!
.
.
. Afgelopen winter heb ik hem nog wel is een paar keer gereden maar zat liever op Shaggy dan op Stiek. Stiek zag namelijk overal spoken en dan kon die echt een enorme bok geven en er vandoor racen. Dat doet Shaggy niet
. Maar hij kan ook wel heel relaxed zijn, het ligt er beetje aan of ie er zin in heeft of niet
.
. Ook toen ik m regelmatig reed deed ie gek hoor. Vooral als het waait, dan heeft ie helemaal de kolder in zn kop
. Shaggy is wat dat betreft veel stabieler qua karakter. En bij hem voel ik het aankomen als ie een schrikbeweging maakt en die houd ook meestal zn voeten aan de vloer. Stiek kan echt enorm bokken (zondag bij Leon zelfs steigeren
) en er dan vandoor racen. Maar het scheelt nu ook wel denk dat ze gewoon lekker op het land hun ei kwijt kunnen!