Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lirote schreef:ja gaat stukken beter
ik ga nu naar stal ik heb een loge dus 5 paardjes te doen
wordt dus 5 keer longeren kan er nog niet op komen
Marjo_Wystan schreef:Marlis schreef:Ze heeft het sinds een tijdje dus het is na halverwege haar dracht gekomen, te dik is ze niet. Puur echt een babybuik. Paarden kunnen wel vocht vasthouden, maar precies allebij de kanten zelfde plek? En het is aardig hard.
Is het hard? Oke, bij wyssie was het nooit hard. Ja mogelijk door haar drachtigheid hoor...Maar misschien toch doketer naar laten kijken?
Alleen het is niet echt alleen puur een babybuik hoor... toen ze nog niet drachtig of net drachtig was, was ze niet bepaald aan de lichte kant. Wil niet zeggen dat ze echt veels te dik was/is, maar slanker mag wel! (en mijn paard ook hoor, alhoewel hij nu eindelijk weer de goede kant op gaat, maar mag nog wel wat kilootjes vanaf)
Dit was echt een dag nadat ze van het land bi jmiddendelfland weg was
Puur gasvorming van het gras dus dat dikke op middendelfland. 

Fotootjes!
en is lekker aan het verharen geslagen...
horsii schreef:Op smd was ze te dik ja, veel lucht en gras.
2weken voor de verhuizing naar smd op kaal land :
Maand later op smd, vet gras:
En die foto hierboven is na een nachtje op stal bij smd.
Dierenarts was er toen toevallig ook en die zei dat het voor een groot deel veel lucht is, is zomers altijd oppassen geblazen met peeps op vet gras.
Deze zomer heeft ze der veulen om te voeden maar volgens jaar is het weer evenveel oppassen geblazen als normaal(regelmatig een nachtje op stal dus)
Puur gras en lucht, jammergenoeg is ze daar erg gevoelig voor en met het eten van gras komt er bij peeps veel lucht mee naar binnen.
Ach we zien het wel als het veulen eruit is hoe ze eruit ziet
ben leuk programma aan het kijken ennuh internet en digitaal tv kijken wil niet zo lukken hier :S
ga de foto's nu uploaden
Heb nu ook al zin in de sushi avond
doppie45 schreef:Ha ha Blando heeft erg grote oren....
Princesspres schreef:Nieuwjaarsborrel !!
helaas was de cameraman aan het roken en zijn de eerste foto's voorzien van een mooie rookpluim