Jaa ik ga wel paardrijden Het is al beetje over met me blaas maar me moeder zei al moet je heel erg oppassen want dit is idd het begin dus dan komt het zo weer terug alleen dan nog veel erger
haha ik vind t eigenlijk wel leuk dat ze in de finale zit ze is eigenlijk heel erg sterk! ben echt blij dat sophie er uit is, en ik hoop dat sabas niet in de finale komt!
Oh even kijken Wat er hier ligt. Veel of niet? Ik ben vandaag lekker om 14.20u uit ipv 16.15:) me laatste uur valt uit en het uur daarvoor heb ik altijd tussenuur dus scheelt me 2 uur
Hier geen sneeuw Ik ben nog steeds voor Saar bij robinson, hoop echt dat ze in de finale tegen tatiana komt, maar als sebas in de finale komt dan ben ik zo hard voor tatiana! GIRL POWER! hihi
Paarden hadden het prima naar hun zin in de wei die vonden het wel mooi. De ouwe pony vond dat witte spul wel lekker om in te rollen. Die hadden we gisteren net een dekje op gedaan.
Bah, bah bah... stomme Floor! Mijn kat komt net binnen met een half dood muisje. Heb hem al wel afgepakt... wil niet dat ze binnen met muizen loopt te spelen... maar nu durf ik het beestje ook niet uit zijn lijden te verlossen. Wat ben ik ook een muts.
Nou het muisje heeft zich behoorlijk hersteld... ik had hem in een doosje gedaan en nu zat hij vier recht op, dus wat eten erbij en zonet buiten uitgezet met veel voer... al denk ik wel dat hij nog dood gaat... maar dan iig met volle maag.