Jaaa wat een sh*t weer....bah! Ben net bij de kapper geweest! Ben weer helemaal tevreden... Straks om kwart voor 5 naar de tandarts...brrr hoop dat t meevalt (en droog is, moet op de scooter....)
Weet iemand of de paarden gewoon naar buiten zijn gegaan vandaag? Ik wil namelijk eigenlijk een dagje overslaan vandaag, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze naar buiten zijn gegaan Ga er wel vanuit maar weet dat ze begin van het seizoen een keer binnen zijn gehouden door het slechte weer.
Ja ik denk het ook wel hoor, maar wil het graag zeker weten anders zou hij er de hele dag niet uitkomen.
Ik ga Zico 's morgens 1 september verhuizen. Gaat echt snel, is volgende week donderdag al! Bluh moet er nog even niet aan denken hoor, vind het wel spannend! Maarja ik denk maar aan alle tijd (1,5 uur per dag) en kilometers (70 km per dag) die het me op een dag bespaard, is me ook veel waard
EsvanEs
Geplaatst: 23-08-11 14:53
Ja dat snap ik! Ben dr nog niet geweest, dus kan je niets vertellen
Jaaa gaat echt snel! Jammer hoor! Maar inderdaad scheelt het een hoop tijd en geld! Zondagavond stond ie een partij aandacht te trekken..haha! Alleen maar kroelen en met dat lippie telkens omhoog...dat lachen zit dr wel goed in he!
Ik zie je sms nu pas Fabienne. Ik werk vanaf nu weer fulltime, dus opzich heb je niets aan mij, even naar stal bellen is dan handiger denk ik ( buiten dat vraag ik mij af wie mijn nummer nu weer heeft verspreid )
Fa, ga je zondag verhuizen? Misschien kom ik wel ff kijken bij je nieuwe stekkie. Es, welke kledingwinkel werk je? Vandaag bbq poging 2, er komt weer een lucht aan van heb ik jou daar .
@ Noah: nee zondag heb ik een oefenwedstrijd, maar daarna komt hij gewoon weer naar de Groene Meer Volgende week donderdag (1 september) ga ik hem verhuizen. Gezellig als je eens komt kijken
taverno
Geplaatst: 23-08-11 21:47
Ik heb lekker gereden op de baan,het zonnetje ging net weg dus het was niet zo drukkend warm meer.
En net toen ik Tence terug gebracht had begon het weer te regenen.Precies op tijd terug dus.
En het moet niet gekker worden,nu ook al paardenspullen bij de gamma
Nou ik ben net al voor de 2e keer vandaag nat geregend! Het regent wel niet heel hard, maar wel hard genoeg om er flink nat van te worden als je er lang genoeg in fietst. Maar is niet koud gelukkig!
Ik vind de mensen die bij de Gamma werken altijd stom, ik kom er niet meer, alleen maar mensen die zelf niet eens weten wat een hamer is
EsvanEs
Geplaatst: 24-08-11 13:43
ruitje schreef:
Ik vind de mensen die bij de Gamma werken altijd stom, ik kom er niet meer, alleen maar mensen die zelf niet eens weten wat een hamer is
Hihi, Dat zeg ik: GAMMA! Ach je moet daar ook niet heen gaan voor advies..en voorlopig mag ik dr van vriendlief helemaal niet meer heen...wilde heel graag weer mn slaapkamermuurtje weer een ander kleurtje geven (4e x in 4 jaar tijd), maar dat wil die echt niet...
Verder gooien de weergoden mn hele planning overhoop... zou met Marion naar buiten gaan, maar zo schiet het niet echt op!
cassandra84
Geplaatst: 24-08-11 13:52
Buienradar vertrouw ik helemaal niet meer op. Er zou maar een klein beetje regen vallen nou hier is al meer als een beetje gevallen. Zal het nog droog worden vanmiddag?