want vorig jaar hebben we verdómme 4 UUR zonder water gezeten vanwege ongeluk & weg kwijt.

nou, daar word je niet vrolijk van.

toen we nog 2 uur te gaan hadden vroeg iedereen zo; 'zijn we er bijnaaaaaaaaaa'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

iedereen me keihard uitlachen. xD 
loesje166 schreef:hoihoi allemaal.. wat moet ik de laatste aantal keren veel bij lezen...
weetje wat ik allemaal nog wil... hihihi das wel veel:
-springsingel met buikflap
-crossbeschermers voorbenen
-leuk shirt voor de sgw
-nieuw zadel....(dressuur dan)
-ik wil eigenlijk nog een springsetje
-nieuwe peesbeschermers
-eigenlijk ook nog leren peesbeschermers
-beide strijklappen
en zo kan ik nog lang doorgaan.. maar heb er geen geld voor.. vooral nu het schuurfeestseizoen weeer begint volgende week...
ik heb nog foto's van de oefencross vorige week maar die zet ik er wel op als ik op de gewone computer zit..
vandaag zijn we ook nog geweest.. hij stond weer helemaal goed gelukkig.. hij was wel heel fel maar ging in 1x de waterbak in!!! en door een heg van 1.20 ofzo dus dat was echt super!!
Wat is er mis mee dan..? 

Olijkje schreef:loesje166 schreef:hoihoi allemaal.. wat moet ik de laatste aantal keren veel bij lezen...
weetje wat ik allemaal nog wil... hihihi das wel veel:
-springsingel met buikflap
-crossbeschermers voorbenen
-leuk shirt voor de sgw
-nieuw zadel....(dressuur dan)
-ik wil eigenlijk nog een springsetje
-nieuwe peesbeschermers
-eigenlijk ook nog leren peesbeschermers
-beide strijklappen
en zo kan ik nog lang doorgaan.. maar heb er geen geld voor.. vooral nu het schuurfeestseizoen weeer begint volgende week...
ik heb nog foto's van de oefencross vorige week maar die zet ik er wel op als ik op de gewone computer zit..
vandaag zijn we ook nog geweest.. hij stond weer helemaal goed gelukkig.. hij was wel heel fel maar ging in 1x de waterbak in!!! en door een heg van 1.20 ofzo dus dat was echt super!!
Geef jij mij jouw zadel maar danWat is er mis mee dan..?