Je staat er erg leuk op!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Kirsten van Dam wilde toen voor nicky ook een Wintec zadel kopen, maar volgens mij vond Frans dat niet goed..
Broccoli schreef:Nee! Erg hè!

) Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Opvoedingsondersteuning, gaat over Loverboys..
Dat lijkt me wel intressant!

Kirsten_D schreef:He maar mel jij hebt toch krullen? (Of zeg ik nu wat doms..)
klopt!
Melanie_B schreef:Kirsten_D schreef:He maar mel jij hebt toch krullen? (Of zeg ik nu wat doms..)
klopt!
Ik heb van mezelf wel krullen/grote slag in me haar.
Maar had die dag me haren gestyld.

Melanie_B schreef:![]()
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Kirsten van Dam wilde toen voor nicky ook een Wintec zadel kopen, maar volgens mij vond Frans dat niet goed..
Mmh, niet dat ik weet..![]()
Wat hij wel vond dat ik wel dat ik maar een kiefferzadel moest kopen, vond ik een beetje duur..
Maar dat moest ik maar voor over hebben.
Maar dan zou ik het wel verkeerd begrepen hebben

Kirsten_D schreef:Iris ben je nog naar buiten geweest eigenlijk??

) galoperen had ik het niet koud meer!
haha Iriis_ schreef:Ooh ik dacht dat jij dat tegen mij had gezegdMaar dan zou ik het wel verkeerd begrepen hebben

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ooh ik dacht dat jij dat tegen mij had gezegdMaar dan zou ik het wel verkeerd begrepen hebben
Whaha, okee..
Nee ik wou een zadel kopen, maar ik moest van hem even een kieffer kopen en dat had ik er niet voor over.
Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Iris ben je nog naar buiten geweest eigenlijk??
Jaaa![]()
Omg, was echt grappig
Helemaal ingepakt![]()
Maar na een stuk (heel hard) galoperen had ik het niet koud meer!
haha

Melanie_B schreef:Ik weet niet zo goed wat ik leuker vindt.. Stijl of normaal..
Momenteel denk ik stijl, omdat ik nodig naar de kapper moet, en het gewoon niet meer leuk zit..
Ik ga als ik weer in Twente ben naar de kapper!!!!
Iemand nog leuke ideeen?

Melanie_B schreef:Lekker buiten galoperen!

Maar dat is ook wel weeer grappig. 
Want de paden waren heel nat.
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ooh ik dacht dat jij dat tegen mij had gezegdMaar dan zou ik het wel verkeerd begrepen hebben
Whaha, okee..
Nee ik wou een zadel kopen, maar ik moest van hem even een kieffer kopen en dat had ik er niet voor over.
Kirsten_D schreef:Je bent wel een bikkel..
Ben je alleen gegaan of met iemand anders?
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ik weet niet zo goed wat ik leuker vindt.. Stijl of normaal..
Momenteel denk ik stijl, omdat ik nodig naar de kapper moet, en het gewoon niet meer leuk zit..
Ik ga als ik weer in Twente ben naar de kapper!!!!
Iemand nog leuke ideeen?
nouu laat ik maar niks zeggen
ik ga trouwens volgende week vrijdag naar de kapper
*