shilady schreef:Noesie schreef:is ruby die haflinger daan?
JA nous snapt hem
Niet helemaal meer geloof ik

ik dacht dat je die op proef had om te kopen, maar begrijp nu dat het je verzorgpaard is...??
Hoe zit het dan precies?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
shilady schreef:JA nous snapt hem

Maar mijn probleem was op het moment toch even de financien ik zit er vaak niet zo ruim bij en ook omdat ze natuurlijk beetje exceem heeft en hoeven die gauw afbrokkelen heb ik een paar weken geleden besloten het niet te doen want die 2 probleempjes kosten toch extra geld wat ik op dit moment niet echt op kan brengen. Het is een leuke en lieve pony hoor maar op het moment kan ik haar niet aanschaffen . Dus doe der dan voorlopig lekker 3x pw is goed op te brengen en wie weet zit ik er na een tijdje wel weer iets beter bij dus ik hou alle opties een beetje open
Lekkere gecompliceerde situatie dus . 
Maar vorige week is er helaas toch een bevangen geraakt die is in de wei in elkaar getrapt en daarna bevangen geworden ... Was een B ponytje echt erg

dan gaan we denk ik via het land... denk dat hij dan minder vervelend is
Desteney_ schreef:Ik heb me klasseindeling binnen.. Ik ben volgens mij echt weer de oudste, iedereen is daar oming 11 jaar.. lol..
Ik zie het 16 juni wel.. Hopen dat het meevalt..
Probeer het morgen te doen.