Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:Thorben was donderdag en gister eindelijk weer eens braaf![]()
vandaag les dus hopen dat ie weer zo is![]()
vandaag zal het trouwens wel een gekkenhuis zijn op stal, clubkampioenschappen voor die manegeruiters...
hoop dat die kids zich aan de 'regels' weten te houden. Ik ben blij dat ik al gereden heb voordat ze allemaal op stal zijn
Nathaliia schreef:ik heb een site gevonden, van een stal waat rocky misschien vandaan kan komen!
lieziej schreef:linda2008 schreef:Thorben was donderdag en gister eindelijk weer eens braaf![]()
vandaag les dus hopen dat ie weer zo is![]()
vandaag zal het trouwens wel een gekkenhuis zijn op stal, clubkampioenschappen voor die manegeruiters...
hoop dat die kids zich aan de 'regels' weten te houden. Ik ben blij dat ik al gereden heb voordat ze allemaal op stal zijn
regels...?
Die heb ik niet gelezen/gehoord?
nickyforever schreef:ik wil ook weten waar je hem besteld hebt?
Linda.
Nathaliia schreef:Nee klopt, maar ik dacht misschien kan ik ze e-mailen of iets? of ze toevallig nog veulens van 2001 in de bestanden bebben staan of iets?
lieziej schreef:Mochten jullie heel toevallig willen weten wat de Trillingstijd van een slinger is, dan doe je gewoon 2 pi maal wortel van de lengte gedeeld door de gravetatiemakkelijk toch?