Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Ik heb vanavond heerlijk naar een dvdtje van silent Witness gekeken (heb een hele box).
er was hier toch niemand en na een dagje puzzelen had ik even wat behoefte aan iets anders
) 
ATE schreef:meelen schreef:Maar ja, het zal wel op niks uit draaien, en we rekenen nergens op. (kan het alleen maar meevallen als er wel wat leuks uitkomt.)
ja maar wel dom om zo n actie te doen moeten ze daar ook niet mee komen als je je brand moet je op de blaren zitten toch
) 
winnitou schreef:He Xan die pet past ons allemaal (OdK)
xan schreef:xan schreef:Ik taai af. Morgen weer vroeg op, moet werken.
Morgen avond ben ik op de manege (tenzij ik nodig ben voor de opnames, dan ben ik er vroeger)
Nu ga ik echt![]()
![]()
![]()
xan schreef:winnitou schreef:Ik heb vanavond heerlijk naar een dvdtje van silent Witness gekeken (heb een hele box).
er was hier toch niemand en na een dagje puzzelen had ik even wat behoefte aan iets anders
Er was hier niemand ????????
Hallo wij zijn hier al een hele avond om het blauwe mysterie op te lossen![]()
Maar nu ga ik naar bed (althans als ik achter dit ding vandaan kan komen)

winnitou schreef:He Xan die pet past ons allemaal (OdK)
meelen schreef:ATE schreef:ja maar wel dom om zo n actie te doen moeten ze daar ook niet mee komen als je je brand moet je op de blaren zitten toch
Maar van een kale kip.......................
Vandaar Ron z'n idee om het ze dan maar af te laten lossen, om het zo maar uit te drukken.
(stel je toch eens voor.......100.000,00 euries)
xan schreef:nee middenmeerwinnitou schreef:He Xan die pet past ons allemaal (OdK)
Dat je het wist kwam zeker door die foto van Erik ?????
Dat bracht je op een idee !

Tytje schreef:Hè hè, ben er doorheen!!
Ik ben vandaag naar Ooteman geweest, die had uitverkoop. Ik moest eerst een uur in de rij staan voordat ik naar binnen kon, vervolgens mijn slag geslagen en toen weer een half uur in de rij voor de kassa pfffff. Daarna nog naar Valentino........ was pas 18.00 thuis.
Leuk dat filmen bij Veldt.
Tytje schreef:Leuk!!! Wat heb je allemaal gekocht?Hè hè, ben er doorheen!!
Ik ben vandaag naar Ooteman geweest, die had uitverkoop. Ik moest eerst een uur in de rij staan voordat ik naar binnen kon, vervolgens mijn slag geslagen en toen weer een half uur in de rij voor de kassa pfffff. Daarna nog naar Valentino........ was pas 18.00 thuis.
meelen schreef:Vragen kan altijd Anke.

ATE schreef:tja geprek op heeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog nivo

ATE schreef:zo hoog ongeveer

Tytje schreef:Hè hè, ben er doorheen!!