Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Mensen geven altijd lekker veel geld uit met sinterklaas en kerst
.
. Ik merk er echt helemaal niks van
. Alles blijft het zelfde (behalve de benzinekosten dan, die zijn heeeel stuk lager) owww en de stroom weer hoger want ja die worden berekend op de prijs van de olie (die nu laag was maar ze berekenen het over de tijd dat de prijs voor olie hoog was
).
. (dat is mijn statement over de economie).
. Ach ik vind economie wel leuk hoor....
. Dat is mijn mening over hoe een crisis werkt
. Kortom laat gewoon op het nieuws komen dat er geen crisis is en mensen gaan weer geld uitgeven en weg crisis
. Gewoon lekker positief nieuws waar je mensen blij mee maakt!
. Maar ja kan moeilijk tegen mezelf praten hier
. 
Wat een herrie al de hele dag... van mij mag het geluid wel even wat zachter

)
, weet wel dat je rood hebt en zwart en ik dacht groen.... Zwart is de moeilijkste en rood zit dr voor en is ook nog lastig... En de vriend van een vriendin van mij was zo lief om haar er toen per ongeluk vanaf te duwen
. Het eerste stuk was rood omdat ie heel stijl was en de tweede helft was wel makkelijk. Maar ze vond het nogs steeds niet grappig
.
. Je laat je gewoon op je kont vallen
, dat remt wel
. 
. Dat heb ik toch nog wel goed onthouden he!
. En op je gat gaan ziet er ook niet professioneel uit
. Maar ach tegenwoordig heb je van die handige korte ski's. Die zijn veel wendbaarder en dan kan je snel afremmen door veel bochten
.
. 
, ik ging alleen soms wel eens te hard en dan liet ik me telkens vallen
. Maar ik was ook nog heel klein
.
. Maar ik heb laatst gezien op TV dat je in de woestijn ook van duinen af kan skieën. Ging alleen niet zo hard, maar dat is perfect
.