maar ben tijdens mn JT nog 17 ;p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WiskyBokjes schreef:
OOH DANNYY![]()
_Patriciaa schreef:_Patriciaa schreef:Week 1 (28 juni t/m 4 juli week 27)
JT:
--------------------------------
Week 2 (5 t/m 11 juli,1 week 28)
JT:
PK:
-------------------------------
Week 3 (12 t/m 18 juli, week 29)
JT:
PK:
Week 4 (19 t/m 25 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (26 juli t/m 1 augustus, week 31)
JT: Olijkje(tijdens JT 16 jaar), santotje
PK:
--------------------------------
Week 6 (2 t/m 8 augustus, week 32)
JT:
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (9 t/m 15 augustus, week 33)
JT:Britt_Sisi, Eef1400, Renske, Dinniej, _Iris_Iris_, mitjuhh, _Patriciaa (17jaar.)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (17t/m 22 augustus, week 34)
JT:
PK:
----------------------------------
Week 9 (24t/m 29 augustus, week 35)
JT:
PK:
Olijkje schreef:Hah, ja maar tis nogal ver.. Maar ik vertrouw het toch wel hoor, ik heb dit topic helemaal doorgespit naar verhalen over mensen met eigen paarden, er was er ook eentje bij die werd ziek geloof ik, en toen heeft het Reelaer dat paard opgehaald en een manegepony gebracht, en het paard de rest van de week super verzorgd, nou dat klinkt mij goed
Maar ik kan dus niet kijken, misschien dat iemand foto's heeft?
En over dat ding voor over het zadel he, ik heb zitten zoeken, dan kom je bij zoiets uit: http://www.ooteman.nl/productdetail.asp ... potlight=1 Ik vind het toch aardig overdreven..En vrij duur..
En dat gebeurde dus ook. Maar mijn paard is gewoon niet zo'n sterke
WiskyBokjes schreef:Annie_ schreef:echt Zien zien zien
Iriis_ schreef:Olijkje schreef:Hah, ja maar tis nogal ver.. Maar ik vertrouw het toch wel hoor, ik heb dit topic helemaal doorgespit naar verhalen over mensen met eigen paarden, er was er ook eentje bij die werd ziek geloof ik, en toen heeft het Reelaer dat paard opgehaald en een manegepony gebracht, en het paard de rest van de week super verzorgd, nou dat klinkt mij goed
Maar ik kan dus niet kijken, misschien dat iemand foto's heeft?
En over dat ding voor over het zadel he, ik heb zitten zoeken, dan kom je bij zoiets uit: http://www.ooteman.nl/productdetail.asp ... potlight=1 Ik vind het toch aardig overdreven..En vrij duur..
Als jij denkt dat je pony/ paard er klaar voor is moet je lekker gaan hoor!
Het is een súper uitdaging en ervaring voor jou en je paard. En als het wel 'fout' gaat zoals bij mijn paard dat opgehaald moest worden. Dan komt dat ook wel weer goed allemaal joh! De kans dat het fout gaat is er, maar is niet groter dan de kans dat het goed gaat hoor!
Ik had alleen thuis al nachtmerrie's dat het niet goed zou gaan en dat hij halverwege opgehaald zou moeten wordenEn dat gebeurde dus ook. Maar mijn paard is gewoon niet zo'n sterke
![]()
Maar ik heb er echt een super ervaring aan over gehouden hoor! Bij mij was alleen wel het voordeel dat ik al 3 keer eerder daar op trektocht was geweest..![]()
Maar als een eigenpaard mee nemen je een beetje eng lijkt enzo. En je vertrouwd het niet. Kun je ook gewoon op een paard van daar gaan, want dat is ook helemaal super!!
ik was vergeten wie het was
Maar ik ga het ook zeker doen, en ik ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor wat jij zegt, daarom bereid ik me hier op bokt alvast een beetje voor
En nog alle tijd, want het duurt nog superlang! 

_Patriciaa schreef:mag je eigenlijk met chaps rijden tijdens JT?
!
Iriis_ schreef:_Patriciaa schreef:mag je eigenlijk met chaps rijden tijdens JT?
Ja zeker
_Patriciaa schreef:aaah mooi!
Mn laarzen word ik nml chaggie van

_Patriciaa schreef:Ga jij dit jaar ook?
_Patriciaa schreef:oke!
Nja, ik neem dan denk ik toch maar mn laarzen ook mee
?
Olijkje schreef:Sorry dat ik er zo over doorga hoor, het heeft niet echt iets met jullie gesprek te maken, maar zoals ik al had gezegd, ik zoek misschien iets voor het lange zitten(omdat ik me aan het einde van de rit echt niet lekker meer zit) en dan lijkt me dit ook wel fijn: Niet zo opvallend en zweterig als een bontje, maar wel ontzettend duur! : http://www.tackshop.nl/shop_nl/popup_im ... 6ab35c933d
Olijkje schreef:Sorry dat ik er zo over doorga hoor, het heeft niet echt iets met jullie gesprek te maken, maar zoals ik al had gezegd, ik zoek misschien iets voor het lange zitten(omdat ik me aan het einde van de rit echt niet lekker meer zit) en dan lijkt me dit ook wel fijn: Niet zo opvallend en zweterig als een bontje, maar wel ontzettend duur! : http://www.tackshop.nl/shop_nl/popup_im ... 6ab35c933d
Misschien een beeeeeeeetje zweterig
Maar zo'n gel ding is ook niet geweldig
iig op degene waar ik op heb gezeten was niet zo
Hmm
Lastig