Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:09

:wave:

Ik zie eruit als een zombie met een slaapprobleem :') , jullie?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:12

nou! ik doe met je mee.. bwah

Waarom ging je nou niet mee doen met de reining?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:16

Haha leuk voor Djulitha! Wat was de prijs ook al weer?

Was de reining nog leuk? Ik was graag gebleven om te kijken maar was door en door koud van de regen en snakte naar een warme douche :o

Al met al was het ondanks het weer een leuke dag. Whiskey heeft echt haar best gedaan. Maar door mijn zenuwen was het voor haar ook moeilijk om stil te blijven staan. Toch nog 2 keer 6e geworden en 2 bakken met paardensnoepjes mogen innen. Dus Whis zal nog meer tevreden zijn over de behaalde resultaten _O-

@marjolijn: Handig he die 4x4 met het wegrijden :D En die karretjes, heb je al bij Eef geinformeerd? Ik heb mijn karretje ook bij haar gekocht.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:22

@ Suus : was het eten nog lekker gister?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:23

essiedepessie schreef:
Waarom ging je nou niet mee doen met de reining?

Allereerst omdat ik ook nog ergens anders moest zijn, ze wisten dat ik later zou komen maar als ik evt als eerste de proef ging rijden en 'm daarna gelijk zou smeren kon ik nog niet gruwelijk te laat komen.

Maar ik zag het ook gewoon niet zitten, ik laat me meesleuren door al dat fanatieke gedoe met dat inrijden, dan schiet ik in de stress, daar gaat Stace echt verschrikkelijk van lopen. Met 't inrijden heb ik haar nog wel goed gekregen en vooral het spinnen ging erg goed met inrijden, maar ik had 't idee dat ik aan 't begin van de proef weer enorm gespannen zou gaan zitten en dan had ik haar niet meer goed gekregen. Ik heb de rest van de dag enorm veel lol gehad en voor Stace een enorm positieve wedstrijdervaring achtergelaten omdat de rest zo ontspannen ging. Dus ik ben uit gaan stappen en af gaan zadelen. :)

B_a_b_e

Miss_Montana schreef:
@marjolijn: Handig he die 4x4 met het wegrijden :D

Tja misschien volgende keer ook handig voor Arthur, die zat vast met zijn bende := gelukkig wel heelhuids uit de prut gekomen hoor.....

Authentic

B_a_b_e schreef:
@ Suus : was het eten nog lekker gister?

Heerlijk :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:24

Groot gelijk suus! Maar ik zag je ineens niet meer, was al bang dat stace niet goed liep ofzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:30

B_a_b_e schreef:
Tja misschien volgende keer ook handig voor Arthur, die zat vast met zijn bende := gelukkig wel heelhuids uit de prut gekomen hoor.....

Hij stond toch op het terrein? Hij kon zeker die bocht niet maken bij de gewone uitrit?

@Suus: Idd groot gelijk, je kan het beter afsluiten met een positieve ervaring dan een nerveuze negatieve :j

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:35

@Beau: hij kon de bocht niet maken bij het weggaan en kwam half in de prut te staan ....

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:36

@suus: very wise!
@beau: okay ga ik ff bij eef checken, goed plan
@thirza: thanks voor de paardensnoepjes, was mrs billy jean erg blij mee
@beau: 4x4 ideaaaaaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:38

Zoiets dacht ik idd al := Jammer Rieneke, kunnen we dus toch geen pick up truck met gooseneck kopen voor onze poownies. He jammer, was ik toch net van plan om nou net dat te gaan kopen _O-

Gelukkig zijn ze alsnog weg gekomen... In het ergste geval zouden we nu een winkel in de wei bij Eef hebben gehad! *D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:39

hahaha beau die is goed!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:48

Goedemorgen allemaal :wave: , net wakker en ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden :O.

Wat was het leuk hè gister... op die 5de spin na |o

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:50

Miss_Montana schreef:
In het ergste geval zouden we nu een winkel in de wei bij Eef hebben gehad! *D

Ja dat zou heeeeel vervelend zijn geweest _O- !

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:54

Een winkel in de wei? Ik zeg doen, een klein Arthur dependenceje zou het best goed doen bij ons op stal :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:10

Haha wat een ellende zou dat zijn he? :')

Wat waren uiteindelijk de uitslagen voor de reining onderdelen? Iemand die al wakker genoeg is om het te kunnen navertellen? :+

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:11

Ja, Josie was eerste in de L2 en Minou was eerste in de L1.

Verder had Paulien een hele mooie proef maar 1 cirkel teveel en ik een hele goede proef maar 1 spin teveel :o (waar ik ècht ziek van was!).

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:25

iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen!
ik ben kapot, me benen willen niet meer.
ik was gister pas om 24 uur thuis nadat alles was opgeruimd, maar heb toch een super dag gehad.

kan ook geen bonnetje meer tellen %) , maar ik ging toch met 11 prijzen naar huis *D

op naar volgend jaar *\o/*

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:28

Haha, dat kan ik mij voorstellen Lau, volgens mij heb jij in je dromen alleen maar blauwe bonnentjes voorbij zien komen!

Inderdaad, iedereen gefeliciteerd met alle prijzen, het was een top dag!

Zeg, zijn er al ergens foto's te spotten? *kijkt met een schuin oog naar Kimmie*

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:29

We hebben echt goed ons best gedaan gisteren! _/-\o_

Ben erg benieuwd naar de foto's trouwens!!

Ben ook echt trots op Grace! Eerste wedstrijddag voor haar en (vind ik persoonlijk) netjes geeindigd in alle klassen:
6e halter
7e horsemanship
4e trail
8e reining

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:33

Ja goed hoor! Van jullie allemaal trouwens, het was een leuke dag!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:37

Hi iedereen,
Ja van mij natuurlijk ook allemaal hulde en lof voor alle deelnemers! Ik heb met veel plezier gekeken naar alle onderdelen, alleen het is zoveel op één dag dat ik de helft al niet meer weet.
Het viel mij wel op dat het niveau echt heel hoog was dit jaar. Vooral bij de reinig was goed te zien dat jullie een jaar lang hard getraind hebben. Echt super.

Ik heb inderdaad een 'rolletje' vol geschoten met foto's, alleen de kwaliteit valt vies tegen. Het overgrote deel van de foto's is niet scherp, maar hier en daar zitten er gelukkig wel een paar leuke kiekjes tussen. Ik zet ze vanavond op mijn hyves, dan kan iedereen ze er zelf vanaf plukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:45

Haha goed Thirza! Wat zal Grace moe zijn vandaag met al die onderdelen die jullie hebben meegedaan :z We mogen allemaal echt trots zijn op de paardjes ja!

@Kim: Leuk! Ben benieuwd naar de foto's. Echt jammer van het weer waardoor de foto's van iedereen van mindere kwaliteit zullen ziin. Maarja niets aan te doen!

@De Buitenrijders: We moeten wel snel weer gaan buitenrijden hoor! Aangezien ons buitenrij-verbod (opgelegd door strenge Eef _O-) weer is opgeheven :')

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:54

Miss_Montana schreef:
@De Buitenrijders: We moeten wel snel weer gaan buitenrijden hoor! Aangezien ons buitenrij-verbod (opgelegd door strenge Eef _O-) weer is opgeheven :')

JA IK BEN VAN DE PARTIJ!!