Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:hee zeur geef is antwoord krijg net een sms waar mn regen deken is...
vera23 schreef:nou ik hoop dat nuggie hem gevonden heeft
eindelijk en hoop morgen ook vandaag gaat mijnmama dox doen dat wou ze hoop dat he tmorgen ook zo lekke ris ga ik ffies rijden nog liefhebbers die mee willen nnaar buiten?? pumbaa_nr_1 schreef:haaiii
het is mooii weereindelijk en hoop morgen ook vandaag gaat mijnmama dox doen dat wou ze hoop dat he tmorgen ook zo lekke ris ga ik ffies rijden nog liefhebbers die mee willen nnaar buiten??
kussziejss Mijj
Falli schreef:He Tes.. ik had me vergist voor morgen met moon.. want morgen is Tessa dag.. haha
Helaas is Biz morgen al uitbesteed
Binar schreef:Falli schreef:He Tes.. ik had me vergist voor morgen met moon.. want morgen is Tessa dag.. haha
hihi Ko'tje lenen???![]()
Helaas is Biz morgen al uitbesteed
![]()
Veel plezier dalijk bij mr.ed
Falli schreef:Jah is goed.. gaat ik wel effe morge met ko'tje naar de zandvlakte.. effe een handgalopje en dan weer terug..
En nog iets nodig bij mr. ed?? ik neem het zo voor je mee hoor!!
anders mag het niet hoor
Falli schreef:Jahh dat red ik wel.. makkie.. Nou zeg.. altijd wil je kado'tjes.. wil ik een kado'tje meenemen.. zeg je nee????????????
Wil je weten waar de kastsleutel ligt of vraag je die dan aan Johnie
Falli schreef:Dat regel ik morgen wel met John.. moet je niet op bokt zeggen anders gaat dalijk iedereen vroeg naar stal en stiekem met ko naar de zandvlakte

scholiertje schreef:Morgen weer naar buiten met Vernaan & Pina![]()
edit: en Noes natuurlijk