@ Jolanda: Wat fijn dat het wat beter gaat met je rug! Ik vind dat Ida er trouwens echt fantastisch bij staat! Ze ziet er echt gelukkiger uit dan op de manege, vind ik. 
@ Annemiek: Al de eigenaren van Snoopy gebeld? Want dan kan ik er even omheen plannen, want ik heb een volle vakantie deze keer. Alleen maar leuke dingen gelukkig! Ga oa. donderdag met Jacq naar Ingrid.
@ Jacq: Jaaaa, wij zijn zeker een leuke les! 
@ Karin: Heb gereageerd in je HAW-topic!
Zat zaterdag voor het eerst sinds een lange tijd op een ander paard dan Nando: Femke. Had echt geluk, want we gingen zowat de halve les zonder beugels rijden en Femke zit heel gemakkeljk door (is heel lastig op Nando). Ze liep wel gigantisch te mutsen af en toe (bokken en uithalen naar andere paarden al vind ik dat niet echt verrassend als je met zn 10-en op een grote volte gaat galopperen met Femke...)!
Vond 't trouwens maar niks dat ik m'n teugels steeds korter moest nemen en m'n handen meer naar voren moest doen. Daar werd ze erg kort in de hals van, waar ik echt een hekel aan heb (vooral in het begin van het uur). Zo waren er nog wat dingetjes die ik niet helemaal begreep (bijv. dat 'ie harden ging tijdens het wijken omdat ik volgens Annet mijn been opzij legde (hoe moet je 'm anders op zij krijgen?!)). Maar verder vind ik dat Annet erg leuk en enthousiast lesgeeft! 
Vond 't dus wel leuk op Femke, maar ik rijd natuurlijk 1.000.000.000.000.000 x liever op Nando, want die is de liefste en de mooiste en de knapste haha.
Vrijdag naar Amsterdam geweest met m'n vriend. Was errug leuk! Heb een grijze kniebroek gekocht, een grijs giletje, een wit shirt met een hele grappige print en een rood-grijs gestreept shirtje met een heel kort giletje erop vast genaaid. Diezelfde dag kwam ook nog eens m'n H&M bestelling binnen (bikini, 3 shirts, slippers, broekje), maar daar moeten nog een paar dingen van geruild worden. Had dus in 1 klap veel kleren erbij! 
Vandaag voor het eerst meegedraaid bij Bakker Bart (had een sollicitatiebrief ingeleverd), maar ik ga het uiteindelijk niet doen omdat ik de komende 3 maanden alleen maar op vrijdag kan werken en dat vind ik te weinig.
Edit: Beschamende spelfouten...
Laatst bijgewerkt door Dominiqueee op 25-02-08 17:23, in het totaal 2 keer bewerkt