En Jock heeft een lampekapje om, zijn wond was een beetje geirriteerd, ik moet zaterdag terug naar de da met hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hopelijk is het niet zo erg en is het snel over.

En weetje ! die avond van 2 maart ga ik voor de 2e keer naar Tarzan
:D 

. alleen nu proberen ze me allemaal te koppelen.... krijg telkes te horen is dat niet wat voor jou en die?? heeeeeel vermoeiend!!
En Aadje had besloten nog even geen les te geven, dus hadden we weer les van Anita en er stond springen op het programma. Ik blij dat ik op Koos zat
Ik vond het ook best wel fijn gaan, hij was niet zo stijf als normaal!
Horsefreak schreef:Ik ben blijven zitten hoor. Ik had ook niet zo'n moeilijk paard
en op wie zat Wendy
.
Dat wilde ik ook ja!
Maar goed, uiteindelijk was de ergste drukte eruit en toen hebben we een heerlijk staprondje buitengedaan. Mazzel was strontbraaf 

Het komt ook vast goed met Major!
Maar waarom was je bij Ajax? (Terwijl je gewoon bij ons had kunnen zijn
)
, ik had al weinig hoop meer..... Ik krijg op het moment al een beetje afkickverschijnselen... Al twee weken geen paardgereden!! En dan heb ik ook nog het springen gemist
. En dat voor een etentje met collega's en het eten wat niet eens te eten...
Het rijden ging wel makkelijk, hij is veel te lief. Hij liep lekker door en was goed te sturen. Springen deed hij ook super, ondanks dat onze voorganger nogal probeerde te weigeren.
Onze hond komt nooit op schoot al zou ze wel graag willen volgens mij.
, stonden nog hele oude foto's op
. Kwam ook weer een paar leuke tegen...

)