Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

biancaremijn schreef:flurk wie ben jij
(ik zat er steeds op)
Flurk schreef:Kwam net de beheerders van Stal Midden Delftland tegen bij de Makro.
Gaan jullie BBQ op stal?

johnvt schreef:Flurk schreef:Kwam net de beheerders van Stal Midden Delftland tegen bij de Makro.
Gaan jullie BBQ op stal?
het was druk he bij de makro, maar wij waren eerder weg terwijl jou rij bij de kassa korter was.
En de BBQ is op stal
Binar schreef:Flurk is de eigenaresse van mijn 1e verzorgpony![]()
Vandaag naar het meertje geweest, was erg leuk![]()
Ko en Heli, even in overleg wat ze gaan doen![]()
Ko vindt het wel erg leuk
Nog klein stukje voor pootje baden![]()
waar is dat meertje?
tegenover jullie?
Binnenkort gaan we weer naar het meertje, dan wil ik gaan kijken hoe diep Ko nu echt wil..Hij liep er nu een paar keer uitzichzelf in en liep steeds dieper. Mijn voeten zaten zelfs in het water(ik zat er steeds op)
Heli liep ook braaf mee, maar daar helaas niet meer foto's van
Ook ik ben met heli nog nooit zo diep geweest als vandaag, want normaal loopt hij al met een hele grote boog om een plasje water heen..
.maar ja als ko gaat wat moet je dan!!
kijken of ik ook mijn hele voet in het water kan krijgen dan alleen mijn hiel!!!
johnvt schreef:Dat meertje is in Schiedam net over het spoor heen rechts.
Het spoor bij de groeneweg dan
. Linda is idd een hele toffe en leuke vrouw. Die witte kleine welsh die je gezien hebt is de moeder van Spetter. Maar de wereld is idd heel klein want een paar maanden geleden heeft ze nog tijdens een mail gezegd dat ze haar oude verzorgpony had teruggevonden
en het gekste van alles is natuurlijk dat toen ze Spetter kwam brengen Fardos er ook was. Daarna is ze nog twee keer geweest en alle twee de keren is ze gewoon langs Fardos gelopen zonder hem te zien. Zo zie je maar dat de paardenwereld erg klein is.