Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:oh trouwens, gister had ik toch zoooo hard gewerkt!
we hadden businessclub van zo'n 50 man zitten ( zouden er 100 zijn)
en die hadden buffet, en mijn taak was om het buffet in de gaten te houden of er iets aangevuld moest wordenik heb af en toe iets aangevuld en verder : ik stond erbij en keek dernaar
ik heb het zo zwaar gehad
.. Het is echt zo'n nutteloze werkweek met dit weer.. Annie_ schreef:zoo krijg net een jaloers makend berichtje !
Me ouders en me broertje zijn op vakantie in thailand en me broertje en me vader hebben net
2 dagen in de jungle voor olifanten gezorgd en er eigelijk een bosrit mee gereden, naar
een rivier om ze te wassen. En suiker riet kappen om ze eten te geven.
Ze willen niet op jastrade om dat ie te ''groooot is '' maar wel op een olifant van 3 meter nog wat
?
! Dat

Samen met mijn vriend zijn we 13 dagen naar Kos geweest.

!? Dan verzorg ik hem gratis
! Ziet er echt uit als een super vakantie! Heel leuk om te zien!! 

Kirsten_S schreef:Ga jij er trouwens mee beginne of heeft Jennifer er zelf plannen mee? Weet niet hoe oud die is, zal
het wel leuk doen onder het zadel aan de foto's te zien!
Astor schreef:Kirsten_S schreef:Ga jij er trouwens mee beginne of heeft Jennifer er zelf plannen mee? Weet niet hoe oud die is, zal
het wel leuk doen onder het zadel aan de foto's te zien!
Avalon is pas 6 jaar en een afstammeling van (Gribaldi X Samber). Is door de vorige eigenaresse tot de L1 gereden.
Er zijn laatst foto's gemaakt van haar rug, schoft, hals en nek. En toen zijn ze er achter gekomen dat ze niet meer geschikt is om bereden te worden..
Want er zitten kissingspines achter bij haar lenden en er zitten 2 wervels tegen elkaar. En ze heeft lichte artrose in haar hals.
En dat voor haar 6 jaar... Jennifer gaat haar gebruiken als fokmerrie en gewoon lekker wandelen, poetsen, losgooien etc.