Met fie had ik veel ergere dingen haha. Als ik me daar allemaal schuldig over moet voelen..
Als ik nu maar het idee heb dat ik het beste voor haar over heb, meer kan je niet doen. De tijd is helaas niet terug te draaien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ze heeft een geweldige hond bij zich

Een verzorgster voor 2 dagen
Kendera schreef:GELUKT!Een verzorgster voor 2 dagen
leentje13 schreef:Fijn dat jullie een verzorgster hebben gevonden!
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal?! Wat moet ik vragen voor Sinterklaas?
loveseben schreef:Kendera schreef:GELUKT!Een verzorgster voor 2 dagen
Heb ze vanmorgen gezien ja
Wel een leuke meid geloof ik![]()
Fijn dat jullie iemand gevonden hebben

we hadden de eerste 3 dagen echt super mooi weer! vandaag helaas regen. maargoed, we waren toch voor t grootste gedeelte binnen. dinsdag hebben we een rondje geneve gedaan, t is een mooie stad maar is verder niet heel veel te zien. woensdag-vrijdag zijn we naar allerlei internationale bestuurskundige organisaties geweest, vn, wto, eif, dcaf, permanent representative van nl, security agency enzo. t was dus echt geen vakantie, maar wel heel interessant (voor ons dan
) en onwijs gezellig, alleen t youth hostel was niet echt top, nou ja, voor youth hostel-begrippen was t best goed, maar voor mijn leefstandaard dus niet
hihi, hoef echt niet op een wc te zitten die al door 30 anderen gebruikt is en die je al van verre ruikt enzo... maargoed, met improviseren kom je een heel eind, een camping schijnt erger te zijn
loveseben schreef:leentje13 schreef:Fijn dat jullie een verzorgster hebben gevonden!
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal?! Wat moet ik vragen voor Sinterklaas?
Het hoofdstel wat je graag wil hebben![]()
Ik hou ze namelijk, denk toch alletwee![]()