Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hi,
Ik ben naar het ziekenhuis geweest. Heb een inwendige echo gehad en meteen een uitstrijkje. Het lijkt erop dat ik last heb van Endometriose. Hier een uitleg over wat Endometriose is. Ze noemen het ook wel chocolade cyste, hahaha...klinkt in ieder geval lekker.
Nu moet ik morgen bloed afgeven, want als dit het is moet er een bepaalde stof verhoogd zijn in mijn bloed. Ik moet wel geopereerd worden om de cyste te verwijderen. A.s. dinsdag moet ik terug komen bij de gynaecoloog om verder af te spreken hoe of wat en wanneer. De 29e kan ik bellen voor de uitslag van het uitstrijkje.
Vervelend Liquita maar wel fijn dat je weet wat het is. weet je al of ze via een laproscopie kunnen doen? Nog even de uitslag afwachten van het uitstijkje. Willen ze dan ook al op korte termijn opereren?
En hoe gaat he tnu met je darmen?
ATE schreef:Shenavallie schreef:Nu gauw naar bed, want ik heb m'n rust voor de komende dagen hard nodig: zaterdag een dienst van 9 's morgens tot ongeveer tien uur 's avonds (overdag gewone dienst met enkelspan en een besproken rit in de avond met twee tweespannen!!!!), zondag een dienst tot 20.00 uur en maandag nog werken (tot 19.00 uur). Meestal loopt het allemaal uit, maar dit zijn richtlijnen. Dus morgen de hele dag proberen te "zennen", ha ha!
jeetje dat zijn lange dagen
Hackie schreef:Nou beestjes staan op stal hoor.
Het heeft wat voeten in de aarde gehad.
Douane was aan het staken, normaal duurt het van curacao --> bonaire 4 uurtjes. Staan ze ongeveer 6 uur op de trailer.
(terwijl hij rond 6 uur uit Curacao moest vertrekken.)
Maar ze hadden 'iets' vertraging, de boot kwam eerst uit venezuela, moest op curacao veel uitladen nouja alah, dat zijn we hier wel gewend.
Maar wat denk je??
Duane aan het staken, boot heeft dus de hele nacht op zee gedreven, was er vanochtend dus pas om een uurtje of acht.
(Toen mochten de paarden er met 'godsgratie' af)
Paardjes hebben dus rond de 14 uur op een trailer gestaan...
Ik zal morgen eindelijk eens fotos posten.
Morgen op de merrie rijden, super leuk beestje.
Hengst (eeeeh ruin) gaat ook beter.
Die had echt een beetje last van hormoontjes.
Nu is er dus een palomino merrie bijgekomen (heeft wel wat werk nodig)
Een een soort welsh achtig kinderponytje, die is net van dr veulen af, en is ook erg mager.
Maar over een maand ziet dat er al weer stukken beter uit
winnitou schreef:shena, sterkte met je lange dagen, hoop dat het weer ook mee zit
Oege rijdt 's avonds het tweespan
mntj schreef:LIQUITA schreef:Ik ga nu ff naar het ziekenhuis om bloed af te geven.
sterkte...
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Ik ga nu ff naar het ziekenhuis om bloed af te geven.
Oh gatverdamme, dat vind ik het ergste wat er is! Ik vind bloed niet eng, maar die naald in m'n arm..... dan ben ik net B.A. van The A-Team
mntj schreef:alles met naalden is niet ....... leuk.
ik kan er ook erg tegen opzien.
bloed prikken kan ik me nog groot houden. maar verder liever niet.
tetanus net gehad ik jok zonder blozen.
begonnen ook al over injecties in mn knie gewricht.
echt niet.. kijk eens hoe goed ik spontaan kan lopen hahah.
nee echt. ik stel het echt uit. vindt het vreselijk.
ze moeten me er eerst in dragen voor ze lekker mogen prikken.
winnitou schreef:Smuidra ga je nog naar Den Haag of Scheveningen voor de oefening voor Prinsjes dag (18/19 en 20 september).
Maandag is op het strand bij het Kurhause
Tytje schreef:Nicole1995 schreef:@Tytje,ik had ff op die site van Frans van de heuvel gekeken,was dat het paard waar een filmpje van is?Waar je het tegen Grardus over had.
Nou, bij alle paarden is een filmpje te zien, maar de clinic werd op Victoria en Asjemenou gehouden. Het zijn allemaal goede paarden!
,Dat had ik nog niet gezien,ik keek bij niveau en toen pas verder.