Dressuren prutpunten (173?
), springen 1 balkje, cross foutloos en 7e
(en er waren er maar 5 foutloos in de cross, maar door mijn lagen dressuur en tijdstrafpunten iets gezakt
)Zo, ik kom even binnen vallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar eigenlijk alleen omdat ik die accomodaties wel mooi vind/ ze in nieuwe wetering mss in 2 binnenbakken gaan rijden. Jetske_ schreef:Henrike: mooi van je eigen rondje! Ging jij nou ook nog naar gorssel (morgen dan)?
Wanneer is jouw volgende SGW, Neede toch? Nee ik ga niet naar gorssel. Volgende week zondag ga ik naar Heino en die week daarna op zaterdag naar Neede.
. Heb alleen B gedaan en het ging best wel goed
. Ik dacht dat er een balk viel maar dat was niet zo gelukkig. Dus weer 2 puntjes erbij
. Dit was wel weer even goed voor mijn vertrouwen. Gaat helemaal goed komen volgende week

ladyisabelle schreef:Banen hadden idd veel erger gekund, zat ook in de hobbelbaan
Paard had nog wel wat moeite om er doorheen te sjouwen, werd een beetje uit z'n balans gehaald.
Verder fijn gereden, 1e proefje nog wel wat kleine foutjes, had daar 197 en 2e prijs, 2e proef ging fijn, wel beetje moe, 189 en 4e prijs!
Voor de 2e keer in de L1, dus ontzettend tevreden!
!
wowie, jij bent gewoon alweer bijna M2 
!

ladyisabelle schreef:Iemand is op de NK in de M1 én de M2 kampioen geworden
met die ene waarmee ze in de M2 kampioen is geworden springt ze trouwens ook L, die in de M1 is een super gave pony.
gave foto's ook!

!