Ik zit te wachten op een reclame die ik net zag over bakbodems...kunnen we misschien even de link naar Veldt doorsturen
ATE schreef:hee nancy zie ik ook weer stiekem lezen waneer gaat ze die berichten nou een doen kan ze lekker mee beppen
ATE schreef:Kokosvezel voor uw rijbakVerbeter de structuur van uw rijbak met kokosvezels! http://www.kokovezels.nlJa, die....
Tytje schreef:Hai! Gaat iemand nog de clinic doen zaterdag?Hidihi...nee, ik heb afgezegd omdat ik nu toch niet zo kan rijden.
ATE schreef:Tytje schreef:Hai! Gaat iemand nog de clinic doen zaterdag?ik niet ik leer daar niks van Hi hi, super knol heb je.
Tytje schreef:Dat is ook zo Liquita geduld........is een schoone zaak maar denk dat voor liquita nu wel mag opschieten hahahahahahaaha
ATE schreef:nou lekker ben ik alleen hier ?ik was er ook hoor maar zat gewoon niet op te letten heb iedere keer tegen dit berichtje aan zitten kijken en gedacht wat is het toch rustig weer hier
Tytje schreef:ATE schreef:jij wel tytje doe jij mee ?Ja, ik laat mij wel weer afbranden.is ie zo erg ??
ATE schreef:Tytje schreef:Dat is ook zo Liquita geduld........is een schoone zaak maar denk dat voor liquita nu wel mag opschieten hahahahahahaahaJAAAAAAAAAAAAAH zeker!!!!
winnitou schreef:ATE schreef:nou lekker ben ik alleen hier ?ik was er ook hoor maar zat gewoon niet op te letten heb iedere keer tegen dit berichtje aan zitten kijken en gedacht wat is het toch rustig weer hierja je moet wel af en toe op f5 tikken
Tytje schreef:ATE schreef:jij wel tytje doe jij mee ?Ja, ik laat mij wel weer afbranden.Leuk!!! Zijn er altijden bekend (of is dat een stomme vraag, hihihhi).