Kelly_Taco schreef:Karlijn je moet even aan Erik de traumeel druppels vragen.
Die heeft Saskia voor Pom denk ik in die kast staan.
Dan kan je haar daar wat geven.
EriC
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JoNew schreef:Zit even op vakantieveilingen.nl en dat is verslavend! Hihi heb alvast een verjaardagskado voor carlo want heb gewoon geboden op een mini cursus piloot incl. zelf vliegen 15 min en ik heb m gewoon.. Oeps! Dat ff voor de leuk! En heb ook een fotoshoot voor 25 euro!
Als er iemand nog naar petticoat wil zondag om 14.00 uur dan kan ik wel even bieden hoor. Kaarten gaan steeds rond de 60 euro weg. Dat is voor 2 eersterangskaarten.
Hoezo verslaafd!
. Dus zo lekker vroeg mijn bedje in anders redt ik het morgen helemaal niet tot 12 uur maar lig ik al lekker te
.... sniesie schreef:JoNew schreef:Zit even op vakantieveilingen.nl en dat is verslavend! Hihi heb alvast een verjaardagskado voor carlo want heb gewoon geboden op een mini cursus piloot incl. zelf vliegen 15 min en ik heb m gewoon.. Oeps! Dat ff voor de leuk! En heb ook een fotoshoot voor 25 euro!
Als er iemand nog naar petticoat wil zondag om 14.00 uur dan kan ik wel even bieden hoor. Kaarten gaan steeds rond de 60 euro weg. Dat is voor 2 eersterangskaarten.
Hoezo verslaafd!
Ik heb me net ook aangemeld... wat is dat leuk zeg
sniesie schreef:Ik was vanmorgen 6.15 op stal, heerlijk rustig![]()
Apje gelongeerd en toen ff met Diffie in de molen en daarna lekker saampjes los, het is zo een leuk stel![]()
Lekker gepoetst, stal gedaan en toen kwam er wat leven op stal.

Kunnen we achter elkaar inschrijven dan kunnen we een half uur.