ze zijn echt leuk geworden Joyce, maar het blijft erg om foto's te zien van het rijden dit zijn ze toch niet allemaal?
Uhmm nee eigenlijk niet Maaar als ik tegen wat leuks aanloop neem ik het wel mee Kan nog genoeg gebruiken
DJoysDesignz schreef:Ging het een beetje?Op het laatst ging het wel okee, maar ik had niet zo veel zin in die strijd...maar zoals je weet heb ik een zwak voor hem
Twinklebel schreef:Fem, heb je zaterdag toevallig ook les met Noble?Nee, jij wel met Kealy?Ik zit zaterdag lekker in Drenthe
Fe_m_ke schreef:Twinklebel schreef:Fem, heb je zaterdag toevallig ook les met Noble?Nee, jij wel met Kealy?Ik zit zaterdag lekker in Drenthe Ja, ik wel ! Veel plezier in Drenthe!
@Joyce, kan je alle foto's mailen in zo'n mapje net zoals je bij die foto's van Kelvin hebt gedaan... of duurt dat te lang door de hoeveelheid?
Dat duurt te lang voor de hoeveelheid.. want ben ik wel even bezig.. denk dat ik gewoon even alles op cd-tje moet gooien
DJoysDesignz schreef:Dat duurt te lang voor de hoeveelheid.. want ben ik wel even bezig.. denk dat ik gewoon even alles op cd-tje moet gooien Okee is goed! Ik zal een keer een paar van die cdtjes voor je kopen, want je hebt er volgens mij al vier ofzo gegeven!