Maaikeee schreef:Straks evne naar stad denk ik, toch maar alvast kijken voor schoolspullen,
heb ik dat alvast gehad
Benieuwd of ik nu wel een snelle keuze voor men agenda kan maken haha
Ken dat..Agenda uitzoeken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Straks evne naar stad denk ik, toch maar alvast kijken voor schoolspullen,
heb ik dat alvast gehad
Benieuwd of ik nu wel een snelle keuze voor men agenda kan maken haha
Maaikeee schreef:Nee niet echt, ben even aan het kijken op internet![]()
Maar ik vind het moeilijk, want sommige vink opzich wel leuk, maar dan vink ze net weer iets te kinderachtig ofso,
of té roze(en ik hou niet van roze) haha

Vond ik altijd wel als ik in een saai uur zat 

Melanie_B schreef:HIhihi.. Astor.. Bokken kan ik nog voorstellen.. Maar Astor & stijgeren?
Naja, t zal wel
. Weet niet hoe ik er nu tegen aan zou kijken want ben wat ouder en als 'klein' meisje blaas je nog weleens dingen op
....
. Ik zat er amper op of meneer liet mij al flink schrikken door eerst een bok te geven en daarna te stijgeren... tjakka kopstoot! Is al flinke tijd geleden! Ik weet nie hoe lang Astor er is maar ik gok dat het toch al minstens 10 jaar geleden is

Astor schreef:Dat wordt bijlezen van 343
Heb je het leuk gehad?!
Astor schreef:HELLO LADY'S
IK BEN WEER TERUG IN HOLLAND!
GA ZO EVEN BIJLEZEN, FOTO'S OP DE PC ZETTEN ETC.

Broccoli schreef:Bahh, ben de hele dag al bezig met baantjes zoeken.
Ik kan niet echt iets vinden wat ik leuk vind...
Ahtnamas schreef:Alles beter dan nutteloos vrijwilligerswerk op de manegeBroccoli schreef:Bahh, ben de hele dag al bezig met baantjes zoeken.
Ik kan niet echt iets vinden wat ik leuk vind...
Wat voor baantje zoek je dan?
En het is nou ook neit echt werk waarvan je zegt... JIPPIE (ja als bijbaantje wel maar als vaste baan :S)....