Jullie hebben lekker door gekletst.Ik kan dat niet op mijn werk,veel te druk.
Ik baalde om 6.30 dat ik mijn auto sneeuwvrij moest maken,rot weer.
Maar vanmiddag had ik de buitenbak alleen,ben er even uitgeweest omdat hij gesleept moest worden(werd netjes gevraagd hoor)en daarna nog even in de gesleepte bak gereden(weer alleen)
cassandra: ja vroeg op staan en eerder uit das altijd beter.!! maar na zoon lange tijd ziek te zijn geweest en altijd uit te slapen is het wel even moeilijk om vroeg op te staan ahahaha.eenmaal in het ritme is het helemaal niet erg
heb kingetje ook weer gedaan hij was egt heel lief vandaag, lekker weer zonder zadel door stompwijk een rondje gestapt, en daarna nog heel eventjes op het erf gestapt, lekker gepoetst en heb verwend natuurlijk
o ja iedereen wel vegen he , kees werd egt boos net in de gang ik hoorde het buiten, maar ja ik veeg in iedergeval altijd, nu de mensen die het niet doen nog geen iedee wie niet eigelijk
Bedje in? Ik het avond mens is er weer, kan nooit slapen voor 1en pfft. I'll knock myself down with a bottle of jack
nikkielvis
Geplaatst: 17-02-10 08:56
Zo Ilvy jij ben nog laat op. Maar misschien moet ik niet meer tegen je praten. Elke keer als ik de kantine in kom ga je weg.
Gister Elvis lekker uitgebreid gepoetst. Hij stond echt te genieten. Dat vind ie zo lekker. Kwam een pak haar vanaf hij heeft de lente al flink in zijn bol. Ik ook alleen doe ik nog wel me winterjas aan. Want het is nog koud zat.
Ach Annette ruzie is het niet. Alleen mensen mogen wel gewoon hun rommel opruimen. Dat is wel zo netjes.
En Marion van Tence kom je vandaag nou nog.
Redlich
Geplaatst: 17-02-10 09:01
Goedemorgen. Heerlijk geslapen! Maar weer kijken wat de dag gaat brengen?
Ik ben er net, en ik heb nu al geen zin meer... erg he... Nou ja, ff een bakkie naar binnen gieten, kijken of dat helpt..
Redlich
Geplaatst: 17-02-10 09:32
We krijgen zo een cursus met een toneelstuk opgevoerd door een toneelvereniging. Geloof dat het "publiek" er ook bij betrokken wordt! Denk dat ik maar onder een tafel ga zitten!
Splinter
Geplaatst: 17-02-10 09:52
rommel opruimen zo stond gister het bakje van de stontbak van de binnenbak weer gevuld, heerlijk omdat ik het niet doorhad en zo door het voorstukje gooide, kon ik lekker opruimen
Een cursus met een toneelstuk?? Waar gaat dat over dan?
Redlich
Geplaatst: 17-02-10 11:07
Het gaat over o.a. over communicatie. Als werknemer handelen op basis van vier kernwoorden Betrokken, betrouwbaar, begripvol en behulpzaam. Telefoonrichtlijnen. Het duurde ongeveer een uur en het was best grappig.
Nou Desyma ik wens je alvast heel veel plezier. Wij hadden pas een bijeenkomst en werd de zaal bij betrokken echt verschrikkelijk. Zoek een leuke tafel op of ga lekker lang naar de wc ofzo.
nikkielvis
Geplaatst: 17-02-10 11:18
He jongens de zon schijnt. Dat is lekker weet niet of het ook lekker is. Want toen ik om 7 uur buiten was toen was het nog koud.
Toneel stuk Desiree! Kom kom gewoon leuk mee doen dan kan het alleen maar meevallen. Anders wordt je er zeker uitgepikt als je gaat kijken van neem mij niet.
Op mijn kantoor is het wel koud!
nikkielvis
Geplaatst: 17-02-10 11:18
Ik ga lekker even halen!
Redlich
Geplaatst: 17-02-10 11:28
Ik zou zeggen kom even langs nikkielvis. Om elf uur is er nog een zitting. Podium is niet zo mijn ding. 70 man publiek. Ben op mijn stoel blijven zitten en ben er niet uitgepikt. Ik heb zo gekeken van "opzouten grrrrrrr" En het heeft gewerkt!