Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathaliia schreef:hij was wel sportief, ik zou niet in die ongelijke bak kunnen rennen haha! en hij nam ook nog is de buiten bocht!

Eerst snoep naar binnen gooien en toen hard wegrennen alleen had mijn wederhelft wat problemen met op haar benen blijven staan toen we het hoekje om liepen
Jimb0o schreef:Zo ik heb de zak van Sinterklaas afgeleverd op het oppasadresje...eigenlijk waren het 3 zakken en 3 dozen volEerst snoep naar binnen gooien en toen hard wegrennen alleen had mijn wederhelft wat problemen met op haar benen blijven staan toen we het hoekje om liepen
![]()

lieziej schreef:Jimb0o schreef:Zo ik heb de zak van Sinterklaas afgeleverd op het oppasadresje...eigenlijk waren het 3 zakken en 3 dozen volEerst snoep naar binnen gooien en toen hard wegrennen alleen had mijn wederhelft wat problemen met op haar benen blijven staan toen we het hoekje om liepen
![]()
Hahaha
Toch nog goed gekomen uiteindelijk?
ze heeft ons volgens mij niet gezien!lieziej schreef:Hoor ik hier "survival of the fittest?"
goedzo birgit! 
gekocht
)
wij vieren geen sinterklaas meer! mijn ouders geven altijd een cadeautje, en de rest komt met kerst onder de kerst boom
ik heb boxen gehad, voor mijn ipod!
en mijn broer zo'n gitaar voor de wii!