Om dat te vieren heb ik net een overheerlijk portie warme kibbeling met saus genomen.
En vanavond ga ik naar iemand die mijn nagels bij gaat werken. Ik ben nl vervend nagelbijter en hoop er zo vanaf te komen.
Ben woensdag 2 weken terug ook al geweest om er eerst acryl op te laten zetten, zodat nagelbijten onmogelijk werd. Netjes iedere dag olie op mijn nagelriemen smeren en inmiddels zijn ze al een behoorlijk stuk gegroeid, dus vanavond een andere laag en zo gaan we verder.
Word ik misschien nog een echt meisje zo.
BTW ik heb van de week eens tijdens 1 van mijn vele autoritten de volgende ingeving gekregen; ik ben de echte pennij
Mijn bedrijf is Paard en Naald, gevestigd in Nederland en mijn achternaam is IJpelaan; dus P(aard) e(n) N(aald) N(ederland) IJ(pelaan)

Geplaatst: 10-07-09 15:17
               Geplaatst: 10-07-09 15:17				         

Hihi heb echt alles bij zitten lezen maar ben er geen wijs uit geworden over waar het nu eigenlijk over gaat
 Hihi heb echt alles bij zitten lezen maar ben er geen wijs uit geworden over waar het nu eigenlijk over gaat  

om 2 uur les en om 4 uur trail.
 om 2 uur les en om 4 uur trail.