! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! scholiertje schreef:De jongen (Remon) heeft een reis naar Italië gewonnen, en hij wilde samen met zn chick Simone op vakantie. Ze waren 3 jaar samen , net samen gaan wonen en ze zagen elkaar weinig doordat ze zoveel werkte. Hij deed zonder dat zij het wist een liefdestest op 538, en de acteurs belden haar dan live op en zeiden dat ze gratis een boeket bloemen mocht sturen naar 'haar Valentijn'. De test zou slagen als ze hem naar Remon zou sturen natuurlijk..
Simone checkte eerst of het anoniem werd verzonden, dus die acteur van jaja tuurlijk, stuurt Simone hem dus naar een Sander.. haar baas, met de tekst 'dalijk echt samen'.. alles live op de radio terwijl Ramon meeluisterde
Dan schaam je je!
dat verhaal, had ik helemaal over heen gelezen 
! 
Falli schreef:Nou jullie hebben misschien dan wel een kaartje en rozen gehad.. Maar mijn vriendje had mijn hele huis vol gezet met kaarsjes.. en hij had een lekker gebakje gekocht. Wat een schatje he!!
Misschien eens een idee om ook eens les te nemen bij Hellen ipv bij Mike.
......Het klonk allemaal echt heel echt en ik vond het gewoon onwijs dom van dat mens
. Typisch een verhaal van hoe kom ik er achter dat mijn vrouw/vriendin vreemd gaat. Beter zo voor die man om er achter te komen dat zijn vriendin hem al een tijd belazert. Eigen schuld dikke bult hoor!!!!!!
AnitaJoeri schreef:Falli schreef:Nou jullie hebben misschien dan wel een kaartje en rozen gehad.. Maar mijn vriendje had mijn hele huis vol gezet met kaarsjes.. en hij had een lekker gebakje gekocht. Wat een schatje he!!
En dat heb je dan gewoon op straat gevonden haha geweldig
het is donderdag en niet te geloven het is MOOI WEER

!!

mocht iemans zich geroepen voelen om een stukje te wandelen
en dan mag ik gelukkig ook weg...
arme paardjes
mn tante gaat naar ukaat even wandelen en uitmesten
en hopen dat nuggie snel klaar van school is