Haha Atlas heeft de zomer in z'n bol!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ontaro die eerste foto, echt een PAARD staat daar al!! En het is nog maar zo'n jonkie!
Dus jullie komen er dan vast wel snel achter
.
, je ziet ze soms ook nog dat ze heel iel zijn...
. Dan komt ie (ongeveer) uit dezelfde bloedlijn als Atlas, Die is een directe zoon van Romke
. Als ik een fries gaat halen (over een paar jaar) wil ik er ook eentje uit die bloedlijn
. 

Mariet schreef:Ja klopt, Ontaro komt van Tije401. Hij is nu verkocht naar Amerika omdat hij was afgekeurd op zijn nakomelingen. Wander en Quint zijn ook van Tije
, geen idee waarom... Van welke hengst is Jazz nu drachtig?

.
) 
. Vind het ook echt heeeeeeeeeel jammer!!! Maar ja ze hebben het bijgelegt... Dus dan ben ik er de week daarna pas weer.... Dan gaat ik denk ook maar 2x rijden anders krijg ik nog problemen met mijn kaart
. Wat ga jij vrijdagmiddag doen? Ga je dan ook naar de manege of heb je school (of kun je gezellig bij mij langs komen
) 
Trouwens je kunt ook die buitenrit van je kaart af laten schrijven toch, dan heb je die twee lessen ook weer gelijk ingehaald!
, ik moet het gewoon even uittellen, ik ga april natuurlijk ook nog op vakantie... even kijken hoe ik uitkom...
, zondag kon je ook niet he (heb m een dagje overgenomen van eline en misschien kan ik dan weer voor het eerst sinds tijden gaan rijden
) 

. en nu ligt ciska eruit dus kan ik weer niks doen...