We zijn weer thuis, Dinky zijn kont is geschoren en daarna in een badje waar die maden meteen dood van gaan. Nu moet ik 2x per dag de huid insmeren en daarvoor wassen. Ook heefthij een injectie gekregen tegen de pijn. En we hebben dwangvoer gekregen dat hij 4 tot 6 keer per dag mag hebben. Hij is nu even een beetje over de zeik maarja dat is niet vreemd. De dierenarts vind dat hij goed z'n bet doet en wij hem daarbij ook heel goed helpen.
yesyesyes! Ik heb een uurtje geleden Dinky 2 spuitjes dwangvoer gegeven (is een soort papje alleen bij mij was die mislukt dus was meer soep) en dat doe je dan in een spuitje doe je in het mondje, zit onwijs veel goed aansterkend spul in. Had alleen nog wat over en dat heb ik in z'n hok gezet en toen was het bakje warempel voor de helft leeg! En hij heeft ook een aantal 3blaadjes op! Zou het nu dan eindelijk weer goed gaan...
pff donderdag eindpresentatie van heel belangrijk project op school. 20 minuten met zijn 3en vollullen voor de klas. Als ik dit haal ben ik zo goed als over...
haha, ik heb heel raar gedroomd vannacht ik was t vergeten, maar net schoot t me weer binnen.
ik had faron mee op kamp naar t fp, en toen mocht ze daar in de wei staan, en toen ontsnapte ze en toen stond ze in een land met een hengst, en toen was ze gedekt, en toen mocht ik later het veulentje hebben van mn ouders. en toen 4jaar later ofzo ging ik met dat veulen van faron op kamp bij t fp xD
haha was best wel leuke droom!
mooi dat hij zelf gaat eten! dat is meestal wel een goed teken als ie zn eetlust terug heeft
ja wat eten betreft zit het goed! Hij heeft vandaag al 3 spuitjes voer gehad en vanavond nog eentje. Nou hopn dat die rotmaden wegzijn! Spannend simone zal vast wel goedkomen toch?