Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kan ik mooi afkoelen in mn zwembadje
.
. Waar gaat de reis naartoe?
. Voor je werk weer?
. Nog is luxe vervoer voor je werk!
.
. Want die konden niet tegen de airco
.
.
. Zaterdagmiddag had ik een BBQ bij mn ouders met de familie erbij, die was ook weer gezellig!
. De weg was beetje nat en het was daar best scherpe bocht naar rechts maar ze gingen er echt volle vaart doorheen! En ook de motoren en de auto's knalde daar keihard door de bocht sommige auto's gewoon bijna op twee wielen
. Toen weer terug naar huis en de tour af gekeken, voordat we thuis waren reden ze de Haringvlietbrug al op, en dat is toch echt nog wel stukkie rijden bij mijn huis vandaan... Maar was wel grappig! Maak je toch niet vaak mee.... Daarna nog BBQ op stal gehad en als afsluiter van het weekend nog even lekker met de hondjes naar strand geweest
. Was heerlijk zo!
. Een pup uit Spanje ben benieuwd..... Leon heeft al wel is eerder een rottweiler gehad en is echt weg van die honden en moet zeggen dat ik ze ook wel leuk vind! Zijn over het algemeen hele lieve honden zolang de opvoeding maar goed is
. De naam zijn we nog niet helemaal over uit, verwachting is nu dat ze Beau gaat heten
.
. En inderdaad lekkere makkelijke naam, Puk & Beau lekker simpel!
.
. Leon wilde met deze de training gaan doen, ik moet die van mij met Puk nog afmaken
. Maar dat komt wel goed!
.