Dat is ook zeker niet fijn inderdaad! Iedereen fijn weekend gehad? Of binnen geschuild voor de hitte
.
Ik heb een lekker druk weekend gehad! Vrijdag niet veel gedaan met de hitte maar lekker van het zonnetje genoten en af en toe ons zwembad in gedoken. Zaterdagochtend lekker vroeg een rondje buiten gedaan met Shaggy. Weer even wat anders doen dan niks doen
. Zaterdagmiddag had ik een BBQ bij mn ouders met de familie erbij, die was ook weer gezellig!
Zondag ook weer lekker vroeg gereden daarna thuis beetje opgeruimd en toen hadden we natuurlijk de tour de france die door het dorp heen kwam dus hebben we dat beetje gevolgd en toen ze het kanaal op gingen maar even naar het parcours gelopen om ze even echt langs te zien komen. Wat gaan die hard zeg
. De weg was beetje nat en het was daar best scherpe bocht naar rechts maar ze gingen er echt volle vaart doorheen! En ook de motoren en de auto's knalde daar keihard door de bocht sommige auto's gewoon bijna op twee wielen
. Toen weer terug naar huis en de tour af gekeken, voordat we thuis waren reden ze de Haringvlietbrug al op, en dat is toch echt nog wel stukkie rijden bij mijn huis vandaan... Maar was wel grappig! Maak je toch niet vaak mee.... Daarna nog BBQ op stal gehad en als afsluiter van het weekend nog even lekker met de hondjes naar strand geweest
. Was heerlijk zo!
Ennnnn we krijgen er een hondje bij
. Een pup uit Spanje ben benieuwd..... Leon heeft al wel is eerder een rottweiler gehad en is echt weg van die honden en moet zeggen dat ik ze ook wel leuk vind! Zijn over het algemeen hele lieve honden zolang de opvoeding maar goed is
. De naam zijn we nog niet helemaal over uit, verwachting is nu dat ze Beau gaat heten
.