Shenavallie schreef:Nou, niet alleen ik ben blij dat Wesley weer thuis is van kamp, hij zelf ook! Hij heeft het echt niet naar zijn zin gehad. Dat wil zeggen: hij vond alleen een buikschuifwedstrijd (over groene zeep) leuk en de cavia van de boerderij, verder was het pet. Een van de leraren had hem nog uitgemaakt voor eikel, dus hop meteen naar de betreffende leraar toe en verhaal gehaald. Hij gaf zowaar toe, maar bood niet zijn excuses aan, dus dat wordt maandag meteen naar de directrice (en anders morgenochtend als ze er is). Dat is toch niet normaal! Als reden gaf de man op dat Wesley niet luisterde... Zet hem dan aan de kant, denk ik dan. Er is een joch op school waar ik al jaren een grondige hekel aan heb, maar zelfs tijdens de overblijfuurtjes heb ik dat joch nog nooit voor iets dergelijks uitgemaakt en alleen aan de kant gezet tot hij zich weer gedroeg. Dus heb ik tegen Wesley gezegd dat hij vanaf nu dus weet hoe hij die leraar moet aanspreken: "Hé, eikel....!".
linda is wel erg moe en chaggie maar heeft het wel erg leuk gehad
toch niet dirk die dat heeft gezegt ??
jammer dat hij niet echt leuke dagen heeft gehad

,
. Het was niet echt een pretje
.
Ik ben zelf nogal panisch wat ziekenhuizen aan gaat (durf al bijna niemand te bezoeken die in het ziekenhuis ligt, erg he), dus ik kan me voorstellen dat het niet fijn moet zijn geweest. Zoals ik je bijlage heb gelezen, gaat zoiets dan wel niet meer over maar is er wel goed mee te leven (na de overgang zelfs geen klachten meer), dus dat klinkt in ieder geval "positief". Ben wel erg benieuwd naar de uitslag!