What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:37

Shenavallie schreef:
Nou, niet alleen ik ben blij dat Wesley weer thuis is van kamp, hij zelf ook! Hij heeft het echt niet naar zijn zin gehad. Dat wil zeggen: hij vond alleen een buikschuifwedstrijd (over groene zeep) leuk en de cavia van de boerderij, verder was het pet. Een van de leraren had hem nog uitgemaakt voor eikel, dus hop meteen naar de betreffende leraar toe en verhaal gehaald. Hij gaf zowaar toe, maar bood niet zijn excuses aan, dus dat wordt maandag meteen naar de directrice (en anders morgenochtend als ze er is). Dat is toch niet normaal! Als reden gaf de man op dat Wesley niet luisterde... Zet hem dan aan de kant, denk ik dan. Er is een joch op school waar ik al jaren een grondige hekel aan heb, maar zelfs tijdens de overblijfuurtjes heb ik dat joch nog nooit voor iets dergelijks uitgemaakt en alleen aan de kant gezet tot hij zich weer gedroeg. Dus heb ik tegen Wesley gezegd dat hij vanaf nu dus weet hoe hij die leraar moet aanspreken: "Hé, eikel....!". }>

linda is wel erg moe en chaggie maar heeft het wel erg leuk gehad
toch niet dirk die dat heeft gezegt ??
jammer dat hij niet echt leuke dagen heeft gehad

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:38

ATE schreef:
Shenavallie schreef:
Nou, niet alleen ik ben blij dat Wesley weer thuis is van kamp, hij zelf ook! Hij heeft het echt niet naar zijn zin gehad. Dat wil zeggen: hij vond alleen een buikschuifwedstrijd (over groene zeep) leuk en de cavia van de boerderij, verder was het pet. Een van de leraren had hem nog uitgemaakt voor eikel, dus hop meteen naar de betreffende leraar toe en verhaal gehaald. Hij gaf zowaar toe, maar bood niet zijn excuses aan, dus dat wordt maandag meteen naar de directrice (en anders morgenochtend als ze er is). Dat is toch niet normaal! Als reden gaf de man op dat Wesley niet luisterde... Zet hem dan aan de kant, denk ik dan. Er is een joch op school waar ik al jaren een grondige hekel aan heb, maar zelfs tijdens de overblijfuurtjes heb ik dat joch nog nooit voor iets dergelijks uitgemaakt en alleen aan de kant gezet tot hij zich weer gedroeg. Dus heb ik tegen Wesley gezegd dat hij vanaf nu dus weet hoe hij die leraar moet aanspreken: "Hé, eikel....!". }>

Nee nee nee, Dirk niet. Wesley kan het enorm goed met Dirk vinden! Het was Frans... eikel

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:42

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

Nee nee nee, Dirk niet. Wesley kan het enorm goed met Dirk vinden! Het was Frans... eikel

is dat niet een vader die mee was ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:44

Het was "meester" Frans, hij deed voorheen de kleuterklassen maar nu sinds dit jaar een hogere groep.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:45

Ben ik de enige of zijn er meer die zitten te rillen van de kou? Wat een sh*t-weer (what else?) en wat een rotkou... Ben hard aan het sparen om volgend jaar naar een warm land op vakantie te kunnen, ha ha! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 16:08

Hi :wave:,

Ik ben naar het ziekenhuis geweest. Heb een inwendige echo gehad en meteen een uitstrijkje. Het lijkt erop dat ik last heb van Endometriose. Hier een uitleg over wat Endometriose is. Ze noemen het ook wel chocolade cyste, hahaha...klinkt in ieder geval lekker.

Nu moet ik morgen bloed afgeven, want als dit het is moet er een bepaalde stof verhoogd zijn in mijn bloed. Ik moet wel geopereerd worden om de cyste te verwijderen. A.s. dinsdag moet ik terug komen bij de gynaecoloog om verder af te spreken hoe of wat en wanneer. De 29e kan ik bellen voor de uitslag van het uitstrijkje.

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 16:11

Jammer Shen dat Wesley het niet naar z'n zin heeft gehad.

Het is inderdaad sh*t-weer, maar zit niet te rillen van de kou. Ben meer een beetje over verhit van de echo := . Het was niet echt een pretje :n .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:29

Getver, kan me voorstellen dat het geen pretje was! :(:) Ik ben zelf nogal panisch wat ziekenhuizen aan gaat (durf al bijna niemand te bezoeken die in het ziekenhuis ligt, erg he), dus ik kan me voorstellen dat het niet fijn moet zijn geweest. Zoals ik je bijlage heb gelezen, gaat zoiets dan wel niet meer over maar is er wel goed mee te leven (na de overgang zelfs geen klachten meer), dus dat klinkt in ieder geval "positief". Ben wel erg benieuwd naar de uitslag!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:32

LIQUITA schreef:

Ik ben naar het ziekenhuis geweest. Heb een inwendige echo gehad en meteen een uitstrijkje. Het lijkt erop dat ik last heb van Endometriose. Hier een uitleg over wat Endometriose is. Ze noemen het ook wel chocolade cyste, hahaha...klinkt in ieder geval lekker.

Nu moet ik morgen bloed afgeven, want als dit het is moet er een bepaalde stof verhoogd zijn in mijn bloed. Ik moet wel geopereerd worden om de cyste te verwijderen. A.s. dinsdag moet ik terug komen bij de gynaecoloog om verder af te spreken hoe of wat en wanneer. De 29e kan ik bellen voor de uitslag van het uitstrijkje.

Nou,niet zo leuk Liquita :(:) Maar hopelijk ben je er dan van af.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:54

spijkerboor bestaat niet meer als vereniging.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:55

sterkte liquita.
hoop dat je snel dan weer opknapt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:55

Hey Mntj, alweer terug :-)
Ik zag je nog rijden, maar achter jouw trailer is mijn kleine autootje natuurlijk niet meer te zien

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:56

@Liquita:
Sterkte, maar nu weet je in ieder geval wat het is. Wat het er natuurlijk niet beter op maakt, maar toch.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:56

Hoi Liquita, toch wel wat aan de hand! Hoop dat alles voor je weer snel normaal is.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:57

mntj schreef:

Ja jammer is dat. Ik heb daar nog wel gereden met Xandra.

Wanneer en waar moet jij jureren ????

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:57

mntj schreef:

toevallig las ik net de site nog. Ze starten nu toch bij de Beemster Ruiters?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:45

mntj schreef:

Oh, dat wist ik niet! Volgens mij weet ik wel meer niet, ha ha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:49

Net een kleine drie kwartier geleden terug van vergadering, ik viel daar zowat in slaap! En ik moest nog wel notuleren, ha ha! Heb de kwestie aangehaald, maar werd gelijk door de betreffende persoon "voor het blok gezet" dat het een geintje was: ze hadden de paarden wel gevoerd. Aan de ene kant moest men er wel om lachen, maar ik zag toch verbaasde gezichten. Want hoe kan het dat de paarden in zo'n korte tijd alles al schoon op hebben (hooi en water) + dat er geen sprietje meer op het erf te vinden was. Meestal knoeien die beesten enorm naast de kuip en zelfs na het vegen zie je nog sliertjes liggen. Beetje vreemd, maar ja, heb het zo gelaten. Het is in ieder geval gezegd en ik ben van die klomp in m'n maag af! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:52

Nu gauw naar bed, want ik heb m'n rust voor de komende dagen hard nodig: zaterdag een dienst van 9 's morgens tot ongeveer tien uur 's avonds (overdag gewone dienst met enkelspan en een besproken rit in de avond met twee tweespannen!!!!), zondag een dienst tot 20.00 uur en maandag nog werken (tot 19.00 uur). Meestal loopt het allemaal uit, maar dit zijn richtlijnen. Dus morgen de hele dag proberen te "zennen", ha ha! :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 02:00

Nou beestjes staan op stal hoor.
Het heeft wat voeten in de aarde gehad.

Douane was aan het staken, normaal duurt het van curacao --> bonaire 4 uurtjes. Staan ze ongeveer 6 uur op de trailer.
(terwijl hij rond 6 uur uit Curacao moest vertrekken.)
Maar ze hadden 'iets' vertraging, de boot kwam eerst uit venezuela, moest op curacao veel uitladen nouja alah, dat zijn we hier wel gewend.

Maar wat denk je :D ??
Duane aan het staken, boot heeft dus de hele nacht op zee gedreven, was er vanochtend dus pas om een uurtje of acht.
(Toen mochten de paarden er met 'godsgratie' af)
Paardjes hebben dus rond de 14 uur op een trailer gestaan... :(

Ik zal morgen eindelijk eens fotos posten.
Morgen op de merrie rijden, super leuk beestje.
Hengst (eeeeh ruin :+ ) gaat ook beter.
Die had echt een beetje last van hormoontjes. :j

Nu is er dus een palomino merrie bijgekomen (heeft wel wat werk nodig)
Een een soort welsh achtig kinderponytje, die is net van dr veulen af, en is ook erg mager.

Maar over een maand ziet dat er al weer stukken beter uit :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 07:04

Shenavallie schreef:
Nu gauw naar bed, want ik heb m'n rust voor de komende dagen hard nodig: zaterdag een dienst van 9 's morgens tot ongeveer tien uur 's avonds (overdag gewone dienst met enkelspan en een besproken rit in de avond met twee tweespannen!!!!), zondag een dienst tot 20.00 uur en maandag nog werken (tot 19.00 uur). Meestal loopt het allemaal uit, maar dit zijn richtlijnen. Dus morgen de hele dag proberen te "zennen", ha ha! :+

jeetje dat zijn lange dagen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 07:05

Hackie schreef:
Nou beestjes staan op stal hoor.
Het heeft wat voeten in de aarde gehad.

Douane was aan het staken, normaal duurt het van curacao --> bonaire 4 uurtjes. Staan ze ongeveer 6 uur op de trailer.
(terwijl hij rond 6 uur uit Curacao moest vertrekken.)
Maar ze hadden 'iets' vertraging, de boot kwam eerst uit venezuela, moest op curacao veel uitladen nouja alah, dat zijn we hier wel gewend.

Maar wat denk je :D ??
Duane aan het staken, boot heeft dus de hele nacht op zee gedreven, was er vanochtend dus pas om een uurtje of acht.
(Toen mochten de paarden er met 'godsgratie' af)
Paardjes hebben dus rond de 14 uur op een trailer gestaan... :(

Ik zal morgen eindelijk eens fotos posten.
Morgen op de merrie rijden, super leuk beestje.
Hengst (eeeeh ruin :+ ) gaat ook beter.
Die had echt een beetje last van hormoontjes. :j

Nu is er dus een palomino merrie bijgekomen (heeft wel wat werk nodig)
Een een soort welsh achtig kinderponytje, die is net van dr veulen af, en is ook erg mager.

Maar over een maand ziet dat er al weer stukken beter uit :D

jammer dat paarden de klos zijn van zo n staking
gelukkig zijn ze bij jou in goede handen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:28

Ate, de kast staat bij de praxis, wanneer zou ik je pas mogen lenen, zodat ik de kast kan halen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:38

LIQUITA schreef:

Vervelend Liquita maar wel fijn dat je weet wat het is. weet je al of ze via een laproscopie kunnen doen? Nog even de uitslag afwachten van het uitstijkje. Willen ze dan ook al op korte termijn opereren?
En hoe gaat he tnu met je darmen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:49

Shenavallie schreef:
Net een kleine drie kwartier geleden terug van vergadering, ik viel daar zowat in slaap! En ik moest nog wel notuleren, ha ha! Heb de kwestie aangehaald, maar werd gelijk door de betreffende persoon "voor het blok gezet" dat het een geintje was: ze hadden de paarden wel gevoerd. Aan de ene kant moest men er wel om lachen, maar ik zag toch verbaasde gezichten. Want hoe kan het dat de paarden in zo'n korte tijd alles al schoon op hebben (hooi en water) + dat er geen sprietje meer op het erf te vinden was. Meestal knoeien die beesten enorm naast de kuip en zelfs na het vegen zie je nog sliertjes liggen. Beetje vreemd, maar ja, heb het zo gelaten. Het is in ieder geval gezegd en ik ben van die klomp in m'n maag af! ;)

goed zo, en ze weten dus dat jij op het welzijn van de beesten let.