Monica24 schreef:@Joyce: neem jij zondag je camera mee? (jajaja )Gezellig dat jullie 3en ook de hele dag meegaan!Ja Ik neem hem wel mee! (Alleen is het dan wel slecht weer, dus even kijken of ik wel kan fotograferen.Het is wel vroeg verzamelen zeg
Steef schreef:Jeeej net 2 nieuwe spijkerbroeken en een nieuw shirt gehad Gefeliciteerd met je nieuwe shirt en nieuwe broeken
Volgens mij wist zij het wel. Want ik vroeg het aan naomi en die zei: "Wist je dat niet dan?". Dus het ligt aan mij
selinemisty schreef:Volgens mij wist zij het wel. Want ik vroeg het aan naomi en die zei: "Wist je dat niet dan?". Dus het ligt aan mij ja weet ik dat je moeder het weet, maar heb wat vraagjes gestuurd!
DJoysDesignz schreef:selinemisty schreef:Volgens mij wist zij het wel. Want ik vroeg het aan naomi en die zei: "Wist je dat niet dan?". Dus het ligt aan mij ja weet ik dat je moeder het weet, maar heb wat vraagjes gestuurd! Okee zal het aan haar vragen.
Meerreell schreef:Steef schreef:Ik ga morgen lekker Skieën en Snowboarden Waarom? Ik wil ooooooooook. Ga mee in m'n tas