LIQUITA schreef:ATE schreef:Hoe laat ben je er vanmiddag Jo?
ik ga vanmiddag heen denk dus niet dat ik er vanaaf ben
uur of 2
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:LIQUITA schreef:*ZUCHT* Nu is het definitief. Liquita is afgekeurd als rijpaard. Al het papierwerk van de verzekering wordt naar me toe gestuurd, en dan is het rond. Dan moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik mij startkaart met Liquita op moet zeggen en zeg ook maar meteen m'n lidmaatschap van de rijvereniging van de Paardenhof op. Ik blijf dan wel lid van onze eigen rijvereniging, wie weet ga ik ooit nog eens starten met een ander paard.
en weet je dan ook dat ze je eigendom mag blijven ??

ATE schreef:LIQUITA schreef:*ZUCHT* Nu is het definitief. Liquita is afgekeurd als rijpaard. Al het papierwerk van de verzekering wordt naar me toe gestuurd, en dan is het rond. Dan moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik mij startkaart met Liquita op moet zeggen en zeg ook maar meteen m'n lidmaatschap van de rijvereniging van de Paardenhof op. Ik blijf dan wel lid van onze eigen rijvereniging, wie weet ga ik ooit nog eens starten met een ander paard.
en weet je dan ook dat ze je eigendom mag blijven ??
xan schreef:Tja, als het dan zwart op wit staat, is het wel echt heel definitief natuurlijk.
Lijkt me toch wel heftig.
Maar ik denk wel dat je een fantastisch leuk goed nieuw thuis voor haar hebt gevonden.
. LIQUITA schreef:xan schreef:Tja, als het dan zwart op wit staat, is het wel echt heel definitief natuurlijk.
Lijkt me toch wel heftig.
Maar ik denk wel dat je een fantastisch leuk goed nieuw thuis voor haar hebt gevonden.
Ja...dat hoop ik van wel. Ze gaat hier naar toe Paarden Rusthuis Putten . Ze krijgt een lekkere grote box.

ATE schreef:had je trouwens van nadine gehoord dat ze dat zielige schaapje wel mee wou nemen hihihihiih ze had al bedacht dat wel in de schuur kon
.