Maaike, jij ook veel plezier !Pfff, heb net mijn bio se gehad en het was moeilijk! Heb geen idee hoe ik hem heb gemaakt!
Lauraaa_ schreef:Maaike, jij ook veel plezier !Pfff, heb net mijn bio se gehad en het was moeilijk! Heb geen idee hoe ik hem heb gemaakt!bio is gewoon küt komt vast wel goed met jou
Mooie foto;s Denise! leuk dat ab het zo leuk vind om op pad te zijn! Iedereen heel veel plezier in Almelo en heel veel succes! Carien echt leuk voor je moeder. Ga echt duimen dat deze wel goedgekeurd wordt!
Leukerd Carien! We duimen weer Meiden, ik zie jullie morgen in Almeloooooooo Belin en ik zijn nog ff aan het bekvechten over het eten (Daar is ie dan Belin, haha)
JoNew schreef:Mooie foto;s Denise! leuk dat ab het zo leuk vind om op pad te zijn!Ja, ik ga het echt vaker doen, hij was vanmorgen nog helemaal opgewekt (dat is ie natuurlijk altijd maar nu NOG meer!)
Pffft geen kleurtjes he, je weet het!Net de auto in gepakt, zegt Mark: neem mijne maar dus eric hoeft niet op het dak of aan de trekhaak!
Dat is wel superlief maar ehm, dat kon hij niet 10 minuten eerder vragen hahaHeb jij het adres opgezocht?Ik heb 1 tas met al mijn slaapspullen en een tas met kleding etc en een tas met boodschappen...
We kunnen de auto bij de tent parkeren dus dat is mooi!Er was voldoende stroom voor de bbq.... jammer joh Ga nu slapen, trusten
sniesie schreef:Goedesmorgens!Het zonnetje schijnt en wij gaan zo lekker naar ALMELOOOOOOOOO Veeeeeeeeeeeel plezier!
Veel plezier meiden! Jullie hebben echt prachtig weer!Fieke toi toi toi! Nog even doorzetten en straks ben je vast geslaagd