Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Alleen ik kan er niet op spelen
Astor schreef:Was echt super gezellig met Emma & Rianne
Emma en ik mochten er ook nog op wat erg leuk was, dus Rianne bedankt daarvoor.
En ik heb zelfs nog een paar sprongetjes met hem gemaakt echt leuk !
Voor de rest hadden we beide wel even moeite mijn zijn draf hahaha
Maar Nim is in het echt nog veel leuker en het is echt een super leuk paard!!
Gefeliciteerd met je 5de plek mel!
En samantha wat vervelend zeg voor je moeder.... Hoop echt niet dat het heel erg of kwaadaardig is!
Emmaa_ schreef:Ik heb ook een aukoestiese gitaar. Alleen ik kan er niet op spelen
. Kan je ook makkelijk op internet vinden
. Alleen iik ga zo wel slapen
Emmaa_ schreef:Stemmen is niet zo moeilijk. Kan je ook makkelijk op internet vinden
. Alleen iik ga zo wel slapen
geloof me ik heb het meerdere keren geprobeerd! fallenangel3 schreef:Astor schreef:Was echt super gezellig met Emma & Rianne
Emma en ik mochten er ook nog op wat erg leuk was, dus Rianne bedankt daarvoor.
En ik heb zelfs nog een paar sprongetjes met hem gemaakt echt leuk !
Voor de rest hadden we beide wel even moeite mijn zijn draf hahaha
Maar Nim is in het echt nog veel leuker en het is echt een super leuk paard!!
Gefeliciteerd met je 5de plek mel!
En samantha wat vervelend zeg voor je moeder.... Hoop echt niet dat het heel erg of kwaadaardig is!
Mijn moeder loopt al jaren rond met cystes (of hoe je het ook mag schrijven) in haar borsten. Het zijn er vaak veel en soms worden zo ook heel groot. Vorige week zat er eentje tussen die ze niet vertrouwde dus is ze naar de dokter gegaan (maandag).... Ze hebben volgens mij een punctie ?? of zo gedaan en het moest nog een keer. Nu heeft ze alleen te horen gekregen dat er niet alleen een punctie gedaan moet worden maar dat ze uit iedere borst een stukje gaan snijden en dat gaan onderzoeken......
Toen ik dat hoorde schrok ik wel.... dat doen ze niet zomaar.......
Op 12 juni (de dag dat ze op vakantie gaan!) krijgt mijn moeder te horen wat het is. Ik weet alleen niet wanneer ze die stukjes eruit gaan snijden........
Mijn oma heeft ook borstkanker gehad..... dus als mijn moeder het krijgt kan ik er ook wel vanuit gaan dat ik ook een zeer grote kans heb op borstkanker...
Annie_ schreef:Hoop echt dat het niks ernstigs is samantha jij en je familie veel sterkte
Jane_ schreef:Zal ik dan maar weer een lekkere man plaatsen

Iriis_ schreef:Astor schreef:Huh maare mel hoe kon je Nicky niet vinden dan bij de eigen paarden?
Als ze gewoon in de box van Tristo staat? Die box van tris is toch gewoon naast onyx?
Maar wel super lekker voor Nick dat ze nu lekker in een box staat
Nou ik zag der vrijdag met der koppie naar buiten staan, en ik moet echt ff denken wie het was joh!![]()
Oren strak naar voren, lekker naar buiten aan het kijken!![]()
Ze was helemaal op geknaptKnap paard is het
fallenangel3 schreef:neh heb het niet zo met hem... alhoewel die eerste foto..... (dat is hem toch ook he??)
Flevolander schreef:Jezus wat een flikker.... lijkt wel of ie het uit heeft gevonde..

Jane_ schreef:
Damnnn
Perfect
Annie_ schreef:jaa hij is zoooo schatig en sexy
en daar knip hij mijn haag en kijkt naar boven naar mij![]()