Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij komt wel even via de mail
.
. Soort principe kwestie
.
. En Sas kan jij nog een paar doelen voor mij bedenken
.
http://link.marktplaats.nl/249893052.
.
. Is al gemaild dus we wachten af.... (trouwens het is ik de driejarige zij de vierjarige).
, ben al zooo lang verlieft op dat koppie van de eerste
. En zij is op zoek naar een paard en de eerste is afgekeurd, dus die gaat terug. Zij op zoek naar een ander en toen liet ik haar deze advertentie zien.... En ja van het één kwam het ander. Ik kan het nu ook wel al betalen verdien zo'n 500 of meer in de maand.... Daarvan spaar ik momenteel alles
. Eigenlijk voor een paard van 10.000 maar ja ik gaat maar gewoon kijken en even praten wat het kan worden met deze...
.
. Hoewel ik het eigenlijk niet van plan was (stiekem wel maar uit mij hoofd gezet) vind ik het nu zoooo spannend!
. Er is al iemand geinteresseerd in de 'mijne' maar nog geen toezegging gedaan.... Dus als ik stalling heb (en dat ga ik morgen bespreken met staleigenaar) dan issie hopelijk voor mij!!!
. Er is ook al een ander met intresse en wie weet is ie wel verkocht tegen de tijd dat ik er uit ben
.
.
. Ik wil gewoon een klik hebben, heb ik dat niet met dit paardje dan kijk ik lekker verder!
. Dus ja dat paard komt er wel, wat er komt dat is nog maar de vraag.... Het kan deze zijn of iets totaal anders...
.
. Maar ach dat hoeft van mij ook niet, eerste jaar gaan we lekker aan een band werken, wat grondwerk doen en daarna komt het inrijden wel....
. Als ik dat woord zo goed geschreven heb (vast niet).