Nou totaal verrast maar goed, ik ga samen met een vriendin kijken bij deze twee.... http://link.marktplaats.nl/246922142. Mijn mams wil wel al bij betalen . Is al gemaild dus we wachten af.... (trouwens het is ik de driejarige zij de vierjarige).
Ja he , ben al zooo lang verlieft op dat koppie van de eerste . En zij is op zoek naar een paard en de eerste is afgekeurd, dus die gaat terug. Zij op zoek naar een ander en toen liet ik haar deze advertentie zien.... En ja van het één kwam het ander. Ik kan het nu ook wel al betalen verdien zo'n 500 of meer in de maand.... Daarvan spaar ik momenteel alles . Eigenlijk voor een paard van 10.000 maar ja ik gaat maar gewoon kijken en even praten wat het kan worden met deze...
Ik stuiter hier een eind weg!! Maandag gaan we erheen . Er is al iemand geinteresseerd in de 'mijne' maar nog geen toezegging gedaan.... Dus als ik stalling heb (en dat ga ik morgen bespreken met staleigenaar) dan issie hopelijk voor mij!!!
Hahahahahaha i know.... Ik denk er ook lekker rustig over na . Er is ook al een ander met intresse en wie weet is ie wel verkocht tegen de tijd dat ik er uit ben .
En het grootste brok opvoeding heeft ie al mee gekregen dat scheelt! Aan een veulen ga ik dus echt nooit beginnen!! En Sas je mag ook best wel een beetje blij voor me zijn hoor .
Hahahaha ach ja Sas, als het Koos had geweest had je misschien ook anders gedacht . Ik wil gewoon een klik hebben, heb ik dat niet met dit paardje dan kijk ik lekker verder! Ik weet gewoon dat ik dit wil, bij de paarden ben ik zoveel gelukkiger! Ik ben nu al heel gelukkig en dat is alleen al het idee van een paard kopen . Dus ja dat paard komt er wel, wat er komt dat is nog maar de vraag.... Het kan deze zijn of iets totaal anders...
Tja al koop je een ouder paard dan kan dat nog problemen geven.... Ik bedoel Tjimme was ook niet echt jong meer en die hebben ze uit hopeloosheid ook bij een manege gebracht... En die paarden van die hengst Jazz zou ik ook echt niet willen hebben. Dat zijn ook heethoofden! En als ik een paard bij mij op stal zie denk ik ook van nou die zou ik ook niet kunnen rijden.... Terwijl ik van die jongeren zie die nog geen stap verkeerd hebben gedaan. Binkie een haflinger is sinds een jaartje denk nu ingereden en die reed er ook zonder problemen op. En dat meisje was ook niet geweldig ervaren.
Dus ja ik kijk gewoon wat voor karakter hij heeft en ik bespreek het met haar... Zadelmak maken wil ik ook bij hun laten doen, heb ik en met mij ook andere nog nooit wat slechts van gehoord. Dan doen ze het ook samen met mij, en niet dat je je paard wegbrengt en daarna een ingereden paard terug krijgt. Jij krijgt eigenlijk ook les...
Hahahaha ach ja.... Ik weet ook wel dat een jong paard veel tijd gaat kosten en dat je er niet gelijk op kan springen en mee weg kan rijden . Maar ach dat hoeft van mij ook niet, eerste jaar gaan we lekker aan een band werken, wat grondwerk doen en daarna komt het inrijden wel....
Het is maar waar je je prioriteiten legt he . Als ik dat woord zo goed geschreven heb (vast niet).