Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Nicole1995 schreef:Nou ,gaat ie.Lekker zijn jullie hoor.Beetje aardig tegen Linny hoor.![]()
![]()
Misschien win je die taart wel

mntj schreef:Zou vanaaf ff wat gaan lezen en voorbereiden voor mn cursus morgen.
gaat niets worden heb ik door.
bokt.......

xan schreef:Hallo, vallen jullie allemaal stil ofzo ?????
Of zitten jullie nu allemaal chocolade te eten ?????

mntj schreef:Zou vanaaf ff wat gaan lezen en voorbereiden voor mn cursus morgen.
bokt.......
) 
xan schreef:mntj schreef:Zou vanaaf ff wat gaan lezen en voorbereiden voor mn cursus morgen.
bokt.......
Wat voor cursus doe je ????? (iets met halve volte ?)
Heb vanacht geen oog dicht gedaan met een hoestende man naast me.pfffffffffffffHij zelf ook niet maar goed hoop dat het vanacht beter gaat.Groetjes.Morgen vind ik het genoeg hoor/stop/Ho.Dan is een ander weer de L*L.
Dagggggggggg,slaap lekker allemaal. meelen schreef:mntj schreef:Zou vanaaf ff wat gaan lezen en voorbereiden voor mn cursus morgen.
bokt.......
Hoezo verslavend
mntj schreef:je bent wel lief hoor lin
.Moet zeker als mntj beter is,weer proefje voor lezen

mntj schreef:ga morgen beginnen met mn jury cursus. B/L
mag je vanaf maart/april een keer lief naar mij lachen.
? 
Nicole1995 schreef:Jullie gaan je gaan maar hahaha,ik ga slapen ben bekafHeb vanacht geen oog dicht gedaan met een hoestende man naast me.pfffffffffffffHij zelf ook niet maar goed hoop dat het vanacht beter gaat.Groetjes.Morgen vind ik het genoeg hoor/stop/Ho.Dan is een ander weer de L*L.
Dagggggggggg,slaap lekker allemaal.

mntj schreef:weltrust lin zie je.
xan schreef:mntj schreef:ga morgen beginnen met mn jury cursus. B/L
Hoeveel punten krijg ik voor mijn stralende lach?
mntj schreef:ga morgen beginnen met mn jury cursus. B/L