Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Parade vind ik echt zielig gewoon worden! Je ziet duidelijk dat ze er geen zin meer in hebt, met het springen.
Jij hebt geen zin meer, zij heeft geen zin meer..
Ben ik het niet helemaal met je eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Parade vind ik echt zielig gewoon worden! Je ziet duidelijk dat ze er geen zin meer in hebt, met het springen.
Emmaa_ schreef:Parade zou ik idd niet zo snel meer op gaan springen, je ziet idd aan haar ogen dat ze het niet leuk meer vind. Als je nou gewoon in een lesje voor de grap een hindernisje van misschien 40 cm gaat springen, ok, maar bij ons in de les springt ze ook niet meer mee. Dunja zou opzich nog wel kunnen, maar dan moet ik eerst nog wel oefenen (nooit op Dunja gesprongen), iig, volgend jaar doe ik zeker mee
.
Kirsten_S schreef:Met parade leer je echt met een hand te springen![]()
We moeten een keer met de paarden zonder handen springne en dan knoop in de teugel!!
Dat is echt zooooo leuk!

Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:
Parade vind ik echt zielig gewoon worden! Je ziet duidelijk dat ze er geen zin meer in hebt, met het springen.
Ben ik het niet helemaal met je eens.
, die maakt er meer een hupsje dan een sprongetje van
. Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Iris & de rest, ik kom fotootjes schieten tijdens het kerstspringen. Mijn papsie eisde eerst dat ik dan zelf ook mee moest doen, maar dat laten we maar achterwege dit jaar (volgend jaar).
Ik doe niet mee.
Wel met nieuwjaarsspringen. Maar denk niet dat ik daar echt aan mee ga doen, aangezien ik 2 keuze van paarden heb gemaakt waar ík nooit op kom.Met wedstrijden..
, maar dat wist ik toen nog niet!)
. Citaat:Nee, jij vindt dat zij geen zin meer hebt ?
Emmaa_ schreef:Moesten wij ook een keer doen in de les (nouja, mochten), ik zat op Djinn, was opzich wel gaaf, maar Djinn is ook niet het beste springpaard wat er op de aardbol rondwandeld, die maakt er meer een hupsje dan een sprongetje van
.
, misschien doe ik wel mee aan het nieuwjaarsspringen. Heb ik tussendoor nog een les om te oefenen, en dan ga ik gewoon op Dunja
.
Kirsten_S schreef:Nataschaa schreef:
Nouu, ik weet niet hoor, maar je ziet het gewoon! Jij vindt het denk ik ook niet leuk om steeds geslagen te worden als je niet snel genoeg loopt.
Ik vind het niet leuk om op haar te rijden en ook al ging het nog zo goed met springen (als is het heel hoog) , het voelt dan niet goed aan het einde!
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:Moesten wij ook een keer doen in de les (nouja, mochten), ik zat op Djinn, was opzich wel gaaf, maar Djinn is ook niet het beste springpaard wat er op de aardbol rondwandeld, die maakt er meer een hupsje dan een sprongetje van
.
Ja, Djinn kan je ook nemen.. Die is ook niet zo populair toch ? Maar wel een jumper hoor !
Vorige keer mee gereden, 4 strafpunten, weigering... Eigen schuld.
Citaat:Uhuh, heb je toch ook met Kartouch ?
Zij hebt er ook geen zin meer in...
Ik zei laatst al tegen Liset & Iris, het is net of je met je oma naar de sport school gaat, en haar de zelfde oefeningen laat doen die jij doet.
Melanieetjuh schreef:Citaat:Nee, jij vindt dat zij geen zin meer hebt ?
Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:
Nouu, ik weet niet hoor, maar je ziet het gewoon! Jij vindt het denk ik ook niet leuk om steeds geslagen te worden als je niet snel genoeg loopt.
Ik vind het niet leuk om op haar te rijden en ook al ging het nog zo goed met springen (als is het heel hoog) , het voelt dan niet goed aan het einde!
Uhuh, heb je toch ook met Kartouch ?
Ik zei laatst al tegen Liset & Iris, het is net of je met je oma naar de sport school gaat, en haar de zelfde oefeningen laat doen die jij doet.
, die vind het ook niet zo denderend meer, en geef toe, die is er echt wel te oud voor. Gé vond het dan weer wel helemaal geweldig, springen, hij kon het niet heel goed, of hoog, maar je zag in zijn ogen dat hij het geweldig vond
.
Echt ene team gewoon
Kirsten_S schreef:Citaat:Uhuh, heb je toch ook met Kartouch ?
kartouch is ten eerst heeel anders en ten tweede springt ze niet
! Iriis_ schreef:Djinn doet het alleen met Ilona op der rug![]()
Dat vind ik altijd zo stoer! Ilona is de enige die écht kan springen met DjinnEcht ene team gewoon
Melanieetjuh schreef:Ik snap het niet meer..