Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:nickyforever schreef:het is heel leuk alleen meer geschikt voor onze Fleur die is gek van roze Angelique heeft het meer op licht blauw want hier komt ie waarom NICKY IS EEN JONGETJE dus die moet blauw snapje?
Elise.
En toch vind ik dat je eens goed op de catwalk moet kijken dan! Voor de mannelijke helft van de bevolking is toch echt Roze het hipste van het hipste!
En Nicky is toch geen echte jongen meer! Hij is een halve jongen (=homo)
![]()
dus....
nickyforever schreef:nee ze schijnen er wel te zijn alleen kosten ze meer dan bv cob maat.
Stom ze gebruiken toch minder materiaal?
maar goed.heb nog geen antwoord terug dus wacht nog even af.
JimBeer schreef:omg, waren we net bij de verjaardag van het oppaskindje, je raadt nooit (ze is 3 geworden) wat die heeft gekregen![]()
een paar mini-Uggs
lieziej schreef:JimBeer schreef:omg, waren we net bij de verjaardag van het oppaskindje, je raadt nooit (ze is 3 geworden) wat die heeft gekregen![]()
een paar mini-Uggs
triest
Ik ga zo ook naar de manege, omdat ik morgen niet kan ivm de verjaardag van Megan
Nathaliia schreef:ik heb elisabethekke wel gezien!maareeh, ik zag laatst ook echt een inimienie kindje met super kleine uggs
ik vind het wel schattig!
JimBeer schreef:lieziej schreef:
triest
Ik ga zo ook naar de manege, omdat ik morgen niet kan ivm de verjaardag van Megan
alleee gij zijt nie door mijne gesignaleerd op stallekewaar was u?