Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was echt topweek met hun
_Patriciaa schreef:als ik bel gaat hij over en dan krijg ik opeens een piep..

Olijkje schreef:Ik had nog een vraagje, ik heb niet zo'n lekker zadel(te groot) en als ik lange tochten heb gemaakt zit ik niet echt lekker meer(ik kan me niet meer goed een houding geven). Maar nu had ik hier op bokt wat van die verzachtende dingen voor over het zadel gezien, denk je dat dat handig is voor de JT? Of is dat overdreven en zet ik mezelf dan voor paal?
Eef1400 schreef:
Heb hier echt weer zoveel zin in
Alleen die Diesel wou ze manen schoon houden hahahaha.
HOMO ! whahaha
Olijkje; Mij lijkt dat wel lekker maar denk dat je op een gegeven moment daar ook niet meer echt lekker op zit. Weet zelf niet hoe het rijd dus denk dat je er wel even paar weken van te voren mee moet gaan rijden zodat je er aan went

Nou ja, gaat wel lukken. Ben wel blij dat ik dan m'n eigen paardje meeneem.
En vrij duur.. 

Eef1400 schreef:Ja elke week gaat het water in, Ponykamp ook. Sommige paarden gaan er keihard doorheen. Vriendin van mij was drijfnat en ander meisje uit mijn groep die zat op een ijslander, ging als een speer er doorheen
Olijkje; je kunt ook naar Reelaer toe he voor rondleiding enzo. want aangezien je met je eigen pony gaat wil je denk wel weten hoe het eruit ziet.
en ik denk dat ik gewoon voor de trektoch een dik dekje koop, zodat de druk goed verdeeld wordt.. (ik heb het maar over kopen, maar mijn inkomsten bestaan uit wat oppasadresjes en mijn zakgeld..
)